Ik was via mijn werk aangesloten bij Base/Telenet . Ik ga met pensioen en wilde mijn telefoonnummer behouden maar dit wel over zetten van Telenet naar mijn proximus pack. In mei ging ik naar de proximuswinkel, die gaven mij een simkaart je en zeiden dat alles vanzelf zou lopen eens het werk mijn abonnement had opgezegd. Blijkbaar lukte dat niet erg goed. HR heeft verschillende keren gemeld aan Telenet om mijn abonnement op te zeggen eindelijk werd op 9 augustus in een e-mail bevestigd dat het abonnement bij Telenet op niet actief stond. Maar er ging niets automatisch bij overstap en erger ik had geen telefoonaansluiting want geen belwaarde. Dus dan maar belwaarde bijgekocht. Getelefoneerd naar Proximus met de prepaid van Telenet . Daar is men nu al weken aan het zoeken hoe ze mijn nummer kunnen aansluiten. ‘Ergens’ is er iets misgelopen in de administratie is het laatste verdict. De klantendienst heeft mij vandaag telefonisch 1,5 uur beziggehouden met wachten en mijn gegevens op te vragen. De klantendienst op chat heeft mij eveneens zowat een uur gekost. Niet te vergeten dat ik hen ook donderdag 16 /8. En ook dinsdag 14/8 en ook maandag 13/8 heb gecontacteerd. Dit is echt hallucinant . Is het zo moeilijk om een telefoonnummer toe te voegen aan een bestaand pack bij Proximus? Dat kan toch niet. Magdalena De Backer