Regelmatig valt de omvormer van mijn Zonnepanelen installatie uit. Vandaag op 8-6-2021 is hij helemaal niet meer opgestart deze ochtend toen de eerste zon kwam opzetten. Op een zonnige dag maakt ik met een 5VA installatie 40Kwh per dag. Door de overspanning op het net (meer dan 254V) gaat de installatie in veiligheid liggen. Er wordt teveel geïnjecteerd op het net door andere woning in de straat en in vogelvlucht woon ik 1 km van een hoogspanningscabine. Het probleem werd al in 2017 aangekaart. Recentelijk was het nog in het nieuws. De netbeheerder kent het probleem al jaren, maar er werd niets aan gedaan op de overspanningspieken op te vangen of bij te sturen. Mijn installatie werkt dus niet en ik verlies elke dag geld hierdoor.Ik heb kontakt opgenomen met Fluvius heden ochtend, de wachttijden zijn momenteel erg lang en men kan niet zeggen wanneer een installateur technicus kan langskomen om te kijken. Gewoon wachten tot er iemand belt. Het dossiernummer dat men mij toekende is het nummer 10001648642 (zelfde als bij mijn eerste klacht in aug. 2017).Ik zie niet in hoe de installateur bij mij thuis de spanning kan lager zetten tot onder 250V. Mijn ingangsspanning wordt vaker hoger gezet, vermoedelijk in de cabine. Sommige dagen meet ik 258-259VAC... Logisch dat mijn installatie regelmatig uitvalt en zelf niet meer krijg opgestart doordat de piekspanning een nonstop continu spanning wordt van meer dan 255V....Wie betaalt de schade doordat ik elke dag niets kan injecteren op het net en mijn zonnepanelen volledig geen dienst kunnen doen ???