Terug

overschrijving

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. D.

Naar: Keytrade Bank

05/01/2023

Ik heb een overschrijving gedaan op datum van 3/01/2023 met mijn zichtrekening van Keytrade Bank naar een andere bank Santander namelijk een bedrag van 220000€!!! Ze hebben dat bedrag door verstuurd naar een andere rekening van Santander. Toch heb ik een vermoeden dat het oplichterij is omdat ik zie dat het rekeningnummer niet geldig is (dat van Santander Bank). Ik vraag mij af waarom Keytrade Bank dat groot bedrag toch hebben door gestuurd!!!!Volgens mij is er niet een volledige controle geweest op de samenstelling van het bankrekeningnummer waarop het kapitaal word gestort (Santander) Kunt u mij helpen?U kunt mij contacteren via een sms of liever op mijn emailadres fd524595@gmail.com want ik ben doof.Bedankt voor je begrip.Mvg,Debruyne A.

Berichten (1)

Keytrade Bank

Naar: A. D.

17/01/2023

Beste,Onze dienst Quality care heeft kennis genomen van uw klacht.Wij hebben de klant reeds gecontacteerd (per e-mail) op 6/1/23Alvast onze excuses voor het late antwoord.Met vriendelijke groetenDavid Sache Quality OfficerKeytrade Bank, Belgian branch of Arkéa Direct Bank SA (France)Vorstlaan 100 Blvd. du Souverain, B-1170 Brussels32(0)2 679 90 00qualitycare@keytradebank.com


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform