Terug

overschrijving niet uitgevoerd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. W.

Naar: bpost

20/10/2023

Overschrijving uitgevoerd van 40 euro op 26 sept naar buitenlandse rekening (verrichting 502) - bedrag is nog altijd niet toegekomen op die buitenlandse rekening (binnen de EU). Reeds diverse malen telefonisch contact gehad met de klantendienst ook per mail (-1-51118841371)

Berichten (2)

bpost

Naar: S. W.

20/10/2023

Bonjour,Nous avons bien reçu votre email et nous allons en assurer le suivi dans les meilleurs délais.Bien à vousCustomer Services - bpost banque SAPlainte@bpostbanque.be ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Geachte,We hebben uw mailbericht goed ontvangen en we zorgen voor een zo snel mogelijke afhandeling.Met vriendelijke groeten,Customer Services - bpost bank SAKlacht@bpostbank.be

bpost

Naar: S. W.

23/10/2023

De referentie van uw dossier moet worden vermeld in het onderwerp van al uw mededelingen: C23-018750-Q9CPTBE01900882-70Geachte,We hebben uw melding in verband met uw overschrijving van 40,00 euro op 26/09/2023 goed ontvangen en met de meeste aandacht gelezen.Steekproefsgewijs kunnen overschrijvingen worden onderworpen aan een bijkomende controle voor ze uitgevoerd worden en dit om het risico op fraude te voorkomen en zo de tegoeden van onze cliënten te beschermen.Uw overschrijving werd in dit verband enkele dagen tegengehouden en werd uiteindelijk gevalideerd op 17/10/2023.Wij willen ons oprecht verontschuldigen voor het veroorzaakte ongemak en de vertraging die uw betaling opgelopen heeft.Met vriendelijke groeten.bpost bankCustomer Services


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform