Beste,Ik ben al 8 jaar klant bij Zalando en bestel al 8jaar meerder maten van artikels omdat ik vaak tussen de 2 zit. Sinds deze week kan ik enkel nog kiezen om alles vooraf te betalen. Persoonlijk heel raar want er stond een bestelling van 533 euro open en die werd deze week voldaan (deels betaald, deels verwerkte retouren). Dus ik nam contact op met de klantendienst. Daar kreeg ik als antwoord dat het systeem dat automatisch doet als er teveel openstaat. Maar er staan maar 2 facturen op van artikelen die pas gisteren zijn toegekomen. En er is een bestelling van 533 euro afgepunt. Er konden nog andere redenen zijn, maar die moest ik dan op de site maar lezen. Op de site staat een mailadres waarnaar je kan mailen voor deze kwestie. Ik krijg als antwoord : mail blocked. Dus ik neem terug contact op met de klantendienst en vraag een duidelijke verklaring waarom ik enkel nog vooraf kan betalen, maar de medewerker blijft rond de pot draaien en mailt me opnieuw de info op de site. Maar daar ben ik niets mee. Ik wil duidelijke info en een kort antwoord. Geen lijst van mogelijke zaken.