Terug

Overschrijving centen niet toegekomen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. D.

Naar: BinckBank

02/05/2024

Geachte,Blijkbaar wordt er niet gereageerd op mijn aangemaakte tickets, nml: SAX-5430321-V3G9Z8 alsook volgende tickets SAX-5426318-W9K6F2, SAX-5426324-B5Q2N8 en SAX-5420886-X7H1K2.Ik ben verontwaardigd aangaande deze situatie.Op 12 april heb ik via mijn rekening bij BNPPF 2000 USD gestort, op mijn rekening bij jullie is er slechts 1909,74 USD gestort. Via chat ging Max Sertons dit laten natrekken en mij op de hoogte houden.Tot op vandaag nog niks gehoord.Ik heb dezelfde dag 3400 CAD gestort zie bijlage, tot op heden geen spoor.Heb BNPPF gevraagd om de gelden te recupereren.Johan DESIE0497/706702


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform