Terug

overschrijden mobiele data

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. V.

Naar: Scarlet

26/07/2021

Er is iets vreemds aan de hand. Het lopend abonnement gaat over Scarlet Mobil Red en de optie Extra Mobiel Internet 5GB. Op 22 juli komt er een bericht van scarlet op de telefoon dat de basisprijs van het abonnement met 30 euro overschreden is en meteen volgt een tweede bericht dat de basisprijs met 60 euro overschreden is. De scarletapp toont daarentegen op hetzelfde moment dat er nog 1,5 GB resterend is. Werkt de app fout? Kwam de melding van 30 en 60 euro onterecht? Hebben we iets verkeerd ingesteld?

Berichten (4)

Scarlet

Naar: S. V.

27/07/2021

DATA NOT AVAILABLE

S. V.

Naar: Scarlet

27/07/2021

Mijn vraag ging ook (en vooral) over de app: die vertelde dat er nog 1,5 GB over was. die loopt dus duidelijk wat achter op de realiteit. De berichten van scarlet komen op het telefoonnummer van de persoon die het abonnement betaalt en de app wordt gebruikt door degene die de telefoon met scarletabonnement betaalt. Misschien pas ik dan best dat telefoonnummer aan. Ik kan mij nu niet aanmelden bij scarlet omdat ik daarvoor de laatste factuur nodig heb, maar die zit momenteel bij de boekhouder en die is met vakantie. Bedankt voor het antwoord! Fijne dag nog.

Scarlet

Naar: S. V.

10/08/2021

Beste,We hebben de klacht CPTBE01323032-49 met als Scarlet referentie 15663262 in behandeling genomen.Terugkerend op uw schrijven vindt u in bijlage de laatste factuur.Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en verblijven inmiddelsMet vriendelijke groeten,Nancy L.Scarletscarlet.beNancy L.High Care Operation Support AgentScarlet Belgium SA/NVCarlistraat 2, 1140 EVERE

S. V.

Naar: Scarlet

31/08/2021

Dag, het blijft voor ons een raadsel wat de download van 23/7 om 5,58 P.M van 2,93 GB precies inhoudt. Zelf hebben we daar geen enkele verklaring voor. vriendelijke groet


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform