Beste , Op 20 juli maakten wij online de overstap van wigo naar one up . We zijn vandaag 30 augustus en we zijn nog geen stap verder … Alles gaat alleen maar minder en minder ..Wij hebben verschillende malen contact opgenomen en krijgen telkens een andere uitleg te horen , waarom de overschakeling niet lukt .Of waarom we de snelheid niet halen …Maar de laatste gesprekken waren nu letterlijk de druppel!Of ze haken in , en als laatste krijg je te horen dat de dame in kwestie een contract heeft en mij niet kan uitleggen want ik zou haar toch niet begrijpen ….ook mocht ik niet meer bellen en zei ze letterlijk ‘om mijn zin te krijgen’,dit slaat nergens op , de dame begreep maar niet dat ik contact opnam voor een bijkomend probleem .Want er was al een dossier, wat ik volkomen begrijp ,maar als je een bijkomend probleem is mag dit toch gemeld worden ? Of niet dan ? Dit is echt geen service meer die we gewoon zijn ! Wij zijn al jaren klant , maar nog nooit zo teleurgesteld ! Er werd nu beloofd dat dit ten laatste morgen zou opgelost zijn ? Wat wij niet meer geloven , gezien dit al meerdere malen gezegd werd ?ook kregen we al een bericht dat het dossier is behandeld ? Wat bizar is als wij nog steeds geen verschil zien ? Graag wil ik nu contact met iemand die wel weet waarover die spreekt , gezien alle verschillende verhalen .Want nu komen jullie niet meer geloofwaardig over.Groeten C .