Terug

Overschakeling wigo / one

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. B.

Naar: Telenet

30/08/2021

Beste , Op 20 juli maakten wij online de overstap van wigo naar one up . We zijn vandaag 30 augustus en we zijn nog geen stap verder … Alles gaat alleen maar minder en minder ..Wij hebben verschillende malen contact opgenomen en krijgen telkens een andere uitleg te horen , waarom de overschakeling niet lukt .Of waarom we de snelheid niet halen …Maar de laatste gesprekken waren nu letterlijk de druppel!Of ze haken in , en als laatste krijg je te horen dat de dame in kwestie een contract heeft en mij niet kan uitleggen want ik zou haar toch niet begrijpen ….ook mocht ik niet meer bellen en zei ze letterlijk ‘om mijn zin te krijgen’,dit slaat nergens op , de dame begreep maar niet dat ik contact opnam voor een bijkomend probleem .Want er was al een dossier, wat ik volkomen begrijp ,maar als je een bijkomend probleem is mag dit toch gemeld worden ? Of niet dan ? Dit is echt geen service meer die we gewoon zijn ! Wij zijn al jaren klant , maar nog nooit zo teleurgesteld ! Er werd nu beloofd dat dit ten laatste morgen zou opgelost zijn ? Wat wij niet meer geloven , gezien dit al meerdere malen gezegd werd ?ook kregen we al een bericht dat het dossier is behandeld ? Wat bizar is als wij nog steeds geen verschil zien ? Graag wil ik nu contact met iemand die wel weet waarover die spreekt , gezien alle verschillende verhalen .Want nu komen jullie niet meer geloofwaardig over.Groeten C .

Berichten (1)

C. B.

Naar: Telenet

10/09/2021

Beste , Ik vraag mij nog steeds af waarom het zo moeilijk kan zijn voor een simpele overschakeling van een abonnement ? Hoelang moet dit nog duren , is dan niemand in de firma in staat die dit kan aanpassen ?Blijkbaar is dit heel moeilijk ? Missen ze heel wat opleiding hebben wij telkens de verkeerde aan de lijn ??? Of wat is de oorzaak dat dit niet lukt? Graag eens eerlijke uitleg van wat het probleem is , en geen 10 verschillende verhaaltjes om zich er proberen vanaf te maken ….Want de 3 werkdagen van dossier zijn al lang verstreken ! Zelfs hier de beloofde 9 dagen lukken jullie niet !!!Graag dringend gewenste oplossing !!!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform