Terug

Overschakeling telenet naar proximus

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. J.

Naar: Proximus

15/07/2021

Dag, dus ik wou van telenet naar proximus overschakelen. Ik heb de proximus winkel in hasselt bezocht en mij een pak laten samenstellen met een smartphone inbegrepen. Nu alles vlotjes en wel verlopen mijn betaling van 499€ in de winkel gedaan normaal ging de smartphone 2 dagen later geleverd worden. Krijg ik die ochten een mail van proximus dat mijn winkelmandje nog niet voldaan was. Ik contact opgenomen met proximus.. vonden ze helemaal niks terug in hun systeem onder mijn naam of klantennummer. Dus ik terug naar de winkel op aanraden van de vrouw die ik aan de telefoon heb gesproken. In de winkel konden ze me ook niet verder helpen want daar vonden ze ook niks van terug. Het is waarschijnlijk ergens tussen 2 programma’s blijven hangen waardoor ze IT moesten bevragen. Dus nog steeds niet verder geholpen. Nu vandaag nog steeds niks te horen hiervan. Ondertussen is het geld van mijn rekening maar de smartphone daar moet ik maar op wachten omdat alles is verdwenen van mij? Maar ondertussen is proximus zelf weer 499€ rijker..

Berichten (3)

Proximus

Naar: J. J.

15/07/2021

Beste klant,Hierbij bevestig ik dat ik uw aanvraag in behandeling heb genomen. Ik neem zo snel mogelijk telefonisch contact met u op. Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools:www.proximus.be/supportwww.proximus.be/videowww.proximus.be/forumwww.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192978694451]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality

J. J.

Naar: Proximus

15/07/2021

Gelieve dan contact op te nemen op het nummer 0471603100

Proximus

Naar: J. J.

15/07/2021

Beste klant,Hierbij bevestig ik dat ik uw aanvraag in behandeling heb genomen. Ik neem zo snel mogelijk telefonisch contact met u op. Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamHebt u nog andere vragen of opmerkingen?Probeer onze online tools:www.proximus.be/supportwww.proximus.be/videowww.proximus.be/forumwww.proximus.be/vlottestartOm u zo efficiënt mogelijk te helpen vragen we u een factuur bij de hand te hebben. Hierop staat immers uw telefoon-/lijnnummer waarop internet en/of Proximus TV is geïnstalleerd.Proximus NV van publiek recht, Koning Albert II-laan 27, B-1030 Brussel, BTW BE 0202.239.951 RPR Brussel, BE31 4354 1116 1155 KREDBEBBRef. [THREAD_ID:192978698858]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform