Terug

Overschakeling naar nieuwe TVbox

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. V.

Naar: Proximus

20/08/2022

Op 16.8.2022 kreeg ik een mail van Proximus om me te melden dat binnenkort mijn TVbox vervangen wordt.Mijn oude TV Box stopt met werken een maand nadat de nieuwe is geleverd.Enkel de opnames van de laatste 60 dagen worden overgezet naar die nieuwe TV Box. Opnames ouder dan 60 dagen kunnen niet worden opgeslagen.De klant wordt voor een voldongen feit gezet: zijn - soms waardevolle - opnames gaan omzeggens volledig verloren. De laatste zestig dagen zijn trouwens zomermaanden en dan is er weinig op TV dat de moeite van het opnemen waard is.Technisch kunnen ongetwijfeld alle opnames overgezet worden. Proximus maakt evenwel handig gebruik van de omschakeling om de nodige serverruimte aanzienlijk te verminderen. Een pure besparingsoperatie, allesbehalve klantvriendelijk!

Berichten (1)

Proximus

Naar: D. V.

29/08/2022

Beste,Bij deze bevestig ik dat klant de nodige info kreeg tijdens het contact met de collega 's van de technische dienst.Mvg,ElkeContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2022-08-20-13.12.40.000000 ======Ref. [THREAD_ID:192990179665]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:192990179665]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform