Terug

Overschakeling andere leverancier

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Wijziging van leverancier

Klacht

N. D.

Naar: Telenet

23/07/2024

Ik probeerde op 17 mei laatstleden mijn abonnement van proximus naar telenet te veranderen naar aanleiding van een met de post verstuurde promotie. Dame aan de telefoon was zeer stellig dat dit direct kon, ook na mijn opmerking dat ik wist dat dit niet makkelijk zou zijn, ik werk immers bij een overheidsdienst. Er waren 14(!) interventies nodig om dit -uiteindelijk op mijn eigen initiatief (ik ben zelf naar een telenet-winkel gestapt) met succes te kunnen volbrengen. We waren toen reeds juli! Bovendien was ik drie dagen onbereikbaar en kon ik zelf niemand bereiken nadat de vorige leverancier (op mij eigen vraag nota bene) mijn abonnement afgesloten had. Intussen betaalde ik ruim 2 maanden dubbele factuur en miste ik 2 maanden van de bewuste promotie. Er werd mij 'helemaal gratis' een 2e SIM-kaart aangeboden. Ik heb deze tot op vandaag nog steeds niet kunnen gebruiken! Ook niet na het verplichte aanmeld-nummertje dat ik voor de zoveelste keer probeerde. Van de -telefonisch- beloofde compensatie spreekt niemand meer! Intussen werden de tarieven bij telenet opnieuw verhoogd. Beloofde promotie herleid tot nul! Op mijn factuur bij Telenet wordt trouwens een totaal van 174,11 euro aangerekend, weliswaar met een correctie van -83 euro naar een eindsom van 91 euro. Bij mijn vraag wat dit is, kan niemand bij Telenet mij daarop antwoorden. Zal mijn factuur na de promotie ook 174 euro zijn? Tevreden klanten bij Telenet? Ik alleszins niet!!!

Berichten (1)

Telenet

Naar: N. D.

24/07/2024

Is deze e-mail niet goed leesbaar? Hierwel.CaseId: S-28140873 Beste mevrouw Deleu,Wij bevestigen graag de ontvangst van uw klacht.Wij hopen snel bij u terug te komen met meer informatie.Met vriendelijke groeten,Telenet© Telenet BV maatschappelijke zetel: Liersesteenweg4,2800Mechelen,Belgiëtelenet.be tel. +32 (0) 15 66 66 66 KBO/BTW(BE)0473.416.418 RPR Antwerpen, afd.Mechelen IBAN BE11 4050 5046 1148 statementAlgemene voorwaarden


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform