Beste29/11/2021 belde ik naar het contactcenter van Proximus om over te schakelen naar daar en zo nog te kunnen profiteren van de Black Friday actie. Online lukte het niet om over te schakelen want ik kreeg steeds een foutmelding. De dame aan de telefoon was heel vriendelijk en heeft dat uiteindelijk in orde gebracht voor mij. Ze zei me dat ik een mail ging krijgen om de rest in orde te brengen.Ik heb dan inderdaad een mail ontvangen dat die laptop (die je kreeg via cashback voor de Black Friday actie) besteld was voor mij. De dag erna, dinsdag 30/11, kreeg ik een mail waarin stond dat ik mijn IDcard moest doorsturen. Ik heb diezelfde dag direct mijn IDcard doorgestuurd via mail naar idcard@proximus.com (voor- en achterkant) nadat ik nog eens contact opgenomen had met het contactcenter om te vragen of toch alles in orde was. Tot vandaag (zaterdag 4/12) had ik nog niets terug gehoord of geen mail meer ontvangen. Dus ik belde vandaag terug naar Proximus, gaf mijn klantnummer door en de dame aan de telefoon zei mij dat mijn bestelling geannuleerd was. Ik vroeg of ze dat opnieuw kon regelen en ze zei: ‘neen dat gaat niet, ik kan het in orde brengen met de nieuwe actie maar dan betaal je wel €99 voor de laptop. Ik vind het echt niet kunnen dat het zomaar geannuleerd werd zonder dat ik daar ook maar achter gevraagd heb. Ik heb precies de richtlijnen gevolgd zoals ik had doorgekregen maar blijkbaar is er bij hen iets fout gelopen. Natuurlijk is dat wel in mijn nadeel. Ik heb gevraagd om een klacht op te stellen en de dame zei dat haar collega’s mij terug gingen opbellen ergens in de loop van volgende week.Ik heb er maar weinig vertrouwen in en moet nu nog langer wachten zonder een echte oplossing gekregen te hebben.Mvg