Terug

overschakelen naar maandelijkse betaling voor elektriciteit gebeurt niet ondanks vele contacten

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

M. S.

Naar: Eneco

09/02/2024

Beste,Ik heb een contract voor aardgas en elektriciteit bij Eneco en beschik hiervoor over digitale meters. Ik heb al in september 2023 een aanvraag gedaan om maandelijkse afrekeningen te krijgen voor elektriciteit en gas n deze herhaald. Voor gas krijg ik nu maandelijkse afrekeningen, maar tot op heden krijg ik nog altijd geen maandelijkse afrekeningen voor elektr. Ik had in december nog een medewerker aan de lijn, die me bevestigde dat ze mijn klacht ter harte nemen, maar de medewerker kon mij geen datum geven tegen wanneer dit kon in orde komen. Ik hoop dat deze klacht via het platform van Testaankoop tot meer resultaten leidt.

Berichten (2)

Eneco

Naar: M. S.

21/02/2024

Beste,Wij ontvingen een klacht via Test Aankoop met betrekking tot je afrekening.We hebben de status van je afrekening nagevraagd bij onze specialisten. Momenteel hebben we nog geen feedback ontvangen. We blijven dit opvolgen voor je. Eenmaal we meer weten, laten we je dit onmiddellijk weten.Een fijne dag gewenst.Met vriendelijke groeten,JordiEneco Customer Care - klachtenbemiddelingHeb je nog vragen?Stel je vraag via onze Hulp and Contact pagina. Neem zeker ook eens een kijkje bij de veelgestelde vragen.Facturen raadplegen of je voorschotbedrag aanpassen? Dat kan via het online platform My Eneco. Registreer hier en onek alle voordelen van je eigen Eneco account.Een kopij van deze email wordt verzonden naar Test Aankoop.

Eneco

Naar: M. S.

21/02/2024

Beste,Wij ontvingen een klacht via Test Aankoop met betrekking tot je maandafrekening.We hebben de facturatie voor elektriciteit aangepast. Je ontvangt binnen de 2 dagen de jaarafrekening en de eerste maandafrekening. We kunnen je hierin geruststellen.Een fijne dag gewenst.Met vriendelijke groeten,JordiEneco Customer Care - klachtenbemiddelingHeb je nog vragen?Stel je vraag via onze Hulp and Contact pagina. Neem zeker ook eens een kijkje bij de veelgestelde vragen.Facturen raadplegen of je voorschotbedrag aanpassen? Dat kan via het online platform My Eneco. Registreer hier en onek alle voordelen van je eigen Eneco account.Een kopij van deze email wordt verzonden naar Test Aankoop.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform