Beste,
Ik contacteerde u reeds ivm de overname van mijn energiecontract door TotalEnergies (uw antwoord hieronder). Mijn contract bij jullie loopt tot 01/02/2025 en voor gas (en niet voor electriciteit), krijg ik van jullie bericht dat deze reeds op 1 januari teneinde komt. In uw antwoord zegt u dat dit de nieuwe leverancier is die dit beslist. Ik voeg mijn nieuwe contract in bijlage, waar wel degelijk 1/02/2025 op staat. Ik reken erop dat u uw contract met mij respecteert, en desnoods contact opneemt met TotalEnergies. Na vorige communicaties van uwentwege (bv op 4 december een contractvoorstel doen , waarvan de voorwaarden op 30/11 vervallen), hoop ik dat u begrijpt dat ik uw berichten en mededelingen niet vertrouw.
Beste meneer De Leeuw,
Bedankt voor je bericht.
De einddatum bij ons of de begindatum bij de andere energieleverancier wordt niet door ons bepaalt, maar door je nieuwe energieleverancier.
Je zal met hun contact moeten opnemen om daar de startdatum te laten aanpassen.
Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen.
Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen.
We wensen je nog een prettige dag verder.
Met vriendelijke groeten,
Ann
Team Mega
✉ info@mega.be
☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 & Vr: 8u30-17u)
Contacteer ons