Terug

overnamedatum contract

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Wijziging van leverancier

Klacht

K. D.

Naar: Mega

16/12/2024

Beste, Ik contacteerde u reeds ivm de overname van mijn energiecontract door TotalEnergies (uw antwoord hieronder). Mijn contract bij jullie loopt tot 01/02/2025 en voor gas (en niet voor electriciteit), krijg ik van jullie bericht dat deze reeds op 1 januari teneinde komt. In uw antwoord zegt u dat dit de nieuwe leverancier is die dit beslist. Ik voeg mijn nieuwe contract in bijlage, waar wel degelijk 1/02/2025 op staat. Ik reken erop dat u uw contract met mij respecteert, en desnoods contact opneemt met TotalEnergies. Na vorige communicaties van uwentwege (bv op 4 december een contractvoorstel doen , waarvan de voorwaarden op 30/11 vervallen), hoop ik dat u begrijpt dat ik uw berichten en mededelingen niet vertrouw. Beste meneer De Leeuw, Bedankt voor je bericht. De einddatum bij ons of de begindatum bij de andere energieleverancier wordt niet door ons bepaalt, maar door je nieuwe energieleverancier. Je zal met hun contact moeten opnemen om daar de startdatum te laten aanpassen. Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen. Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen. We wensen je nog een prettige dag verder. Met vriendelijke groeten, Ann Team Mega ✉ info@mega.be ☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 & Vr: 8u30-17u) Contacteer ons

Berichten (1)

Mega

Naar: K. D.

18/12/2024

Mega. Same Connectivity. Just Cheaper. Beste meneer De Leeuw, We contacteren u naar aanleiding van het ontvangen van een klacht via Testaankoop met volgend referentienummer: @@REF_ID@8528620e7c97087f33@REF_ID@@. We merken hier inderdaad op dat we voor aardgas een overstap hebben doorgekregen met ingangsdatum van 01/01/2025. Deze overstap hebben we mogen ontvangen op 04/12/2024. Indien u deze overstap zelf niet afgerond zou hebben kunnen we hiervoor een mystery-switch procedure opstarten, dit houdt in dat we gaan proberen deze EAN-code (541448920709374872) terug over te nemen. Moest u dit wensen willen we vragen ons hiervan op de hoogte te brengen. We zijn echter niet bij machte om de staratum van een inschrijving bij een andere leverancier aan te passen of deze inschrijving te annuleren, hiervan zou u zelf melding moeten maken bij deze andere leverancier. Moest u van deze andere leverancier de bevestiging hieromtrent ontvangen hebben willen we vragen ons hiervan op de hoogte te brengen. Voor elektriciteit merken we inderdaad op dat de overstapdatum hier wel op 01/02/2025 ligt. Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen. Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen. We wensen je nog een prettige dag verder. Met vriendelijke groeten, Jens Team Mega ✉ info@mega.be ☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 Vr: 8u30-17u) Contacteer ons Ken je ons ambassadeur-systeem ? Je kan je voorschotfacturen en gegevens beheren via je online klantenzone myMega. Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen. We hechten veel belang aan de bescherming van je persoonlijke gegevens. Meer informatie kan je terugvinden in ons privacybeleid. Volg ons nu op FacebookInstagramTwitter Power Online SA BE0535.615.192 Rue Natalis, 2 - 4000 Liège [66EEK0-9K76D]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform