Beste, Op 1 maart is mijn vrouw met pensioen gegaan als zaakvoerder van een Press Shop winkel. Press Shop zet de winkel verder, maar met een andere ondernemer. Onze BVBA Rombout-Ediers is dus gestopt. Onze boekhouder is nu belast om de BVBA af te sluiten.Begin februari neem ik contact op met de Telenet-winkel in Lokeren. Het businesscontract zou moeten stop gezet worden. Als privé-persoon neem ik de Telenet-diensten over in de vorm van een One-contract. Zij overhandigen mij de overnamedocumenten. Op 8 februari stuur ik deze door naar Telenet. Ik krijg binnen de 7 werkdagen geen antwoord van Telenet. Via test-aankoop laat ik dit weten en binnen de 2 dagen krijg ik een antwoord dat dit in orde komt.Groot is mijn verbazing als ik toch nog een factuur van het business-contract krijg. Dit betaal ik nog via de BVBA. Ik neem opnieuw contact op met de Telenet-winkel. Zij verzenden de overnamedocumenten opnieuw naar Telenet. Geen antwoord.Telefonisch neem ik contact op. De dame aan de lijn bevestigt de aankomst van de overnamedocumenten. Administratief is de overname in orde, maar digitaal is er een probleem.Intussen zijn we april en is er nog steeds geen oplossing. Intussen krijg ik opnieuw een factuur op naam van de BVBA, die moet betaald worden voor 20 mei. Opnieuw neem ik telefonisch contact op via het nummer 0800 68 000. De administratie zoekt alles op en verbindt mij na heel veel tijd door met de technische dienst. Zij verzekeren mij dat alles in orde komt en sturen mij opnieuw door naar de administratie. Daar krijg ik iemand anders aan de lijn en opnieuw moet ik het hele verhaal doen. Dit duurt inderdaad heel lang, bevestigt men. De factuur zou herzien worden. Intussen zijn we begin mei en heb ik nog steeds geen antwoord ontvangen i.v.m. de overname.