Terug

Overname Scarlet abonnement lukt niet zonder onderbreking

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

D. B.

Naar: Scarlet

14/10/2020

Ik ben al jaren een tevreden Scarlet gebruiker,en ben verleden jaar oktober gestart met een nieuwbouw. September van dit jaar is de woning afgewerkt, en werd er ook een nieuw Scarlet abonnement afgesloten voor die nieuwbouw. Ik verkocht de voormalige gezinswoning (met een werkende Scarlet aansluiting) aan mijn broer Bruno.Nu blijkt het administratief onmogelijk om dit abonnement over te zetten op naam van mijn broer.Volgens Scarlet moet eerst de bestaande aansluiting worden afgesloten, en daarna een nieuwe aansluiting worden aangevraagd. Dit zou meebrengen dat er minstens een periode van 14 dagen volgt zonder TV en internet .Bereidwillige medewerkers van de Scarlet helpdesk kunnen geen oplossing bieden, en mijn broer en ik zijn vastbesloten om een continu internet signaal te vragen.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform