Terug

overname pariculier naar business binnen Telenet

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

I. V.

Naar: Telenet

03/12/2023

Privé account Telenet 627951223 moest worden overgezet naar een business account met toevoeging van 1 sim kaart. Transitie zit al 8 maanden vast. Overnamedocument sinds eind april. Nu zijn er 3 accountnummers: privé 627951223 waar geen diensten op staan (alhoewel internet en TV niet is overgegaan en zelfs is afgesloten geweest wegens niet betaald) maar niet meer zichtbaar in de app U hebt geen actieve diensten. GSM nummer uit ONE pakket privé is naar business gezet met accountnummer 1208622829 en mijn gsm-nummer dat moest toegevoegd worden is in kaffé aangemaakt, de oude CRM waar haast niemand meer in kan, met nr 1165671632. De 2 biz accounts bevatten enkel GSM producten. TV en internet is volgens Telene medewerkers niet bekend. Nochtans heb ik TV en internet. Reeds via federale ombudsdienst klacht ingediend begin november maar geen reactie van Telenet, terwijl dit wettelijk is verplicht binnen de 10 dage. Het gaat over een simpele overname wat momenteel een echte soep is geworden door het geklungel en amateurisme van Telenet, dat zich een IT-bedrijf durft te noemen. Mijn login hangt nog aan de privé account en het is hen niet gelukt deze te resetten. Ik heb dus op vandaag geen toegang tot een actieve account en krijg voor alles aparte facturen (per post!). Een contactpersoon heeft zich deze zomer ontfermd maar sinds oktober geen enkele reactie meer, ook niet op mijn 20 gestuurde emails. Deze week 12x gebeld en vrijdag 8 personen gesproken. Telkens werd de lijn verbroken en niemand belde terug. Er is ook niemand meer met mijn dossier bezig ik sta alleen, met mijn rug tegen de muur. Kan zelfs niet naar Proximus want heb geen actieve verbinding vlgs Telenet. Ik werk sinds kort als zelfstandige. Ik ben elke dag, al 8 maanden bezig met dit euvel dat maar niet opgelost geraakt omdat niemand bij Telenet hier nog mee bezig is. Als ik bel, wordt er gezucht door de vele communicatie intern. Niemand snapt het nog en iedereen trekt zijn paraplu open. Het feit dat je niemand persoonlijk kan bereiken en dat iedereen je wandelen stuurt, is verschrikkelijk frustrerend. Ik had één contact maar door die te willen bereiken, is er van de juridische dienst Telenet deze week een dreigement gekomen dat zij juridische stappen zouden ondernemen omdat ik een persoon heb proberen bellen op een privé nummer.(??!) Dat nummer had ik van hen zelf gekregen.... Ik zou hiermee naar de pers willen stappen. Er is geen enkele sense of urgency bij Telenet. Klanten zijn niet belangrijk en niemand neemt verantwoordelijkheid. Ondertussen lopen de facturen door. Die zijn door dat bewuste contact maanden gecrediteerd omdat ik anders dubbel bedrag zou betalen maar nu is dat gestopt. En alles wat privé is betaald, kan ik niet inbrengen op de zaak . Mijn vraag tot overname was simpel: het ingevulde document vraagt een KLIK 2: dat staat voor TV, Internet en 2 mobiele nummers. En nu heb ik 3 klantennummers en geen toegang tot geen enkele van de 3. Help mij aub.

Berichten (1)

Telenet

Naar: I. V.

04/12/2023

Beste,Wij bevestigen graag de ontvangst van uw klacht. Begin november kwam deze klacht al binnen via de ombudsdienst voor telecommunicatie. Verdere afwikkeling van het dossier wordt gecentraliseerd via hen gecommuniceerd.Met vriendelijke groeten,Bjorn RedantMediation AdvisorTelenet BusinessLiersesteenweg 4, B-2800 Mechelenbusiness.telenet.beBereikbaar van maandag tot en met donderdagConfidential Internal ***************************************************************Dit e-mail bericht inclusief eventuele ingesloten bestanden kan informatie bevatten die vertrouwelijk is en/of beschermd door intellectuele eigendomsrechten. Dit bericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n). Elk gebruik van de informatie vervat in dit bericht (waaronder de volledige of gedeeltelijke reproductie of verspreiding onder elke vorm) door andere personen dan de geadresseerde(n) is verboden. Indien u dit bericht per vergissing heeft ontvangen, gelieve de afzender hiervan te verwittigen en dit bericht te verwijderen.This e-mail and any attachment thereto may contain information which is confidential and/or protected by intellectual property rights and are intended for the sole use of the addressees. Any use of the information contained herein (including but not limited to total or partial reproduction or distribution in any form) by other persons than the addressees is prohibited. If you have received this e-mail in error, please notify the sender and delete its contents.Ce courriel et les annexes eventuelles peuvent contenir des informations confidentielles et/ou protegees par des droits de propriete intellectuelle. Ce message est adresse exclusivement e son (ses) destinataire(s). Toute utilisation du contenu de ce message (y compris la reproduction ou diffusion partielle ou complete sous toute forme) par une autre personne que le(s) destinataire(s) est formellement interdite. Si vous avez recu ce message par erreur, veuillez prevenir l expediteur du message et en detruire le contenu.***************************************************************


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform