Terug

overname na een jaar nog niet geregeld

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

C. D.

Naar: Luminus

13/09/2023

Beste,In juli 2022 kochten wij een nieuwbouwwoning om te verhuren. Aangezien er eerst nog schilderwerken moesten gebeuren hebben wij een contract afgesloten met luminus voor electriciteit en gas. Vanaf 01/10/22 is de woning verhuurd en werd het overnamedocument correct overgemaakt aan luminus. Wij betaalden volgende voorschotten (terwijl woning leegstond)Elektriciteit : 75.7 x 4 maand = 302.8 eur + btwGas : 75.47 + 75.47 + 75.47 +103.77 = 330.18 + btwWe kregen 217.43 eur terug voor gas. De elektriciteit werd nog steeds niet afgerekend.Wij hebben daarvoor 10 tallen keren gemaild en gebeld met de klantendienst. Sinds 07/23 ontvangen wij zelfs nu opnieuw voorschotfacturen voor electriciteit. Ik heb opnieuw contact opgenomen met de klantendienst en zij meldden me dat er inderdaad iets serieus was misgelopen in dit dossier. Ze zouden dit met prioriteit behandelen en ik kreeg een dossiernummer 32399030. Tot op heden is dit nog steeds niet geregeld. Ik kreeg zelfs voor augustus opnieuw een voorschotfactuur, alsook een betalingsherinnering.Dank bij voorbaat

Berichten (1)

C. D.

Naar: Luminus

02/10/2023

Reminder


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform