Beste,In juli 2022 kochten wij een nieuwbouwwoning om te verhuren. Aangezien er eerst nog schilderwerken moesten gebeuren hebben wij een contract afgesloten met luminus voor electriciteit en gas. Vanaf 01/10/22 is de woning verhuurd en werd het overnamedocument correct overgemaakt aan luminus. Wij betaalden volgende voorschotten (terwijl woning leegstond)Elektriciteit : 75.7 x 4 maand = 302.8 eur + btwGas : 75.47 + 75.47 + 75.47 +103.77 = 330.18 + btwWe kregen 217.43 eur terug voor gas. De elektriciteit werd nog steeds niet afgerekend.Wij hebben daarvoor 10 tallen keren gemaild en gebeld met de klantendienst. Sinds 07/23 ontvangen wij zelfs nu opnieuw voorschotfacturen voor electriciteit. Ik heb opnieuw contact opgenomen met de klantendienst en zij meldden me dat er inderdaad iets serieus was misgelopen in dit dossier. Ze zouden dit met prioriteit behandelen en ik kreeg een dossiernummer 32399030. Tot op heden is dit nog steeds niet geregeld. Ik kreeg zelfs voor augustus opnieuw een voorschotfactuur, alsook een betalingsherinnering.Dank bij voorbaat