Beste, Op 5 april 2022 heb ik een energie contract met jullie afgesloten voor elektriciteit in een nieuwbouw woning.Op 1 juli is er een huurder in het huis gekomen en zijn de overname documenten aan jullie doorgegeven. De huurder heeft sinds 1 juli 2022 dit contract overgenomen.Na dat ik jullie enkele keren telefonisch heb gecontacteerd is mijn contract dan op 4/4/2023 verlengd voor een jaar in plaats van te worden afgesloten. De vriendelijk dame van jullie helpdesk vertelde mij dat dit een spijtige fout is .Ik blijf tot heden fakturen en rappels ontvangen - maar deze zijn niet meer betaald sinds de onterechte verlenging.Ik zou graag hebben dat jullie een correrte afrekening maken voor de periode april- juni 2022 dat ik klant met jullie was. Ik eis dan ook alle voorschotten die ik sinds 1 juli 2022 tem April 2023 worden terug betaald.Ik vind het ook niet meer dan logisch dat jullie ook de boetes voor laattijdige betaling terug betalen vermits jullie al meer dan een jaar onterecht fakturen sturen.mvg