Klacht Test Aankoop
Beste,
Wij ontvingen een klacht via Test Aankoop met betrekking tot je verhuis. Het is natuurlijk belangrijk dat we dit correct verwerken.
Bij een verhuis dienen we binnen de 30 dagen op de hoogte gebracht te worden. Op deze manier kunnen we het contract op tijd stopzetten. Echter hebben we geen gegevens ontvangen. We waren dus niet op de hoogte van de verhuis. Intussen is het contract stopgezet door een openstaand saldo. Voor het exacte openstaand saldo kan je ons incassobureau contacteren.
Heb je ons toch op tijd gecontacteerd? Dan ontvangen we graag een bewijs hiervan. Dan bekijk ik dit verder.
Een fijne dag gewenst.
Met vriendelijke groeten,
Jordi
Eneco Customer Care - klachtenbemiddeling
Heb je nog vragen?
Stel je vraag via onzeHulp Contact pagina. Neem zeker ook eens een kijkje bij de veelgestelde vragen.
Facturen raadplegen of je voorschotbedrag aanpassen?Dat kan via het online platform My Eneco. Registreerhieren onek alle voordelen van je eigen Eneco account.
Een kopij van deze email wordt verzonden naar Test Aankoop.
Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be
Verzonden: donderdag 26 september 2024 7:45
Aan: FM_externalcomplaints FM_externalcomplaints@eneco.com
Onderwerp: Overname electriciteit