Terug

overname document doorgemaild en meermaals contact gehad met klantendienst zonder correctie

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. R.

Naar: Mega

28/07/2023

ik ben al sinds 31/12/2021 verhuist en overname document doorgemaild gehad op 23/01/2022 had ik dit doorgegeven waarvan ik een bevestegingsmail had gekregen.alsnog na meermaals contact via mail en telefoon te hebben met jullie (MEGA) werd dit niet in orde gebracht.waardoor ik uiteindelijk tot 04-08-2022 gefactureerd werd voor gas en electriciteit op dit adres.voor electriciteit werd de meterstand 0 1 4 6 3 2 , 0 deze was correct afgesloten met juiste meterstandvoor gas werd de meterstand 1 4 6 3 2 , 0 gefactureerd,wanneer ik bij verhuis de meterstand 13822.0 had..ondertussen zijn deze bij Etude terechtgekomen en weigeren zij mee dit te bezien.ze spraken over dit voor de rechter te halen als ik niet betaalde, hier had ik een afbetalingsplan voor initiele slotfacturen aangezien ik dacht dat dit in orde was, en ze hebben deze facturen nu mee toegevoegd aan deze afbetalingsplan zonder enige toestemming van mij..ik wens dat mijn slotfacturen deftig worden herberekenen en als ik al te veel heb betaald hier een terug betaling van krijg.

Berichten (3)

Mega

Naar: R. R.

28/07/2023

DATA NOT AVAILABLE

R. R.

Naar: Mega

28/07/2023

Beste, de meterstanden zijn bijgevoegd bij de documenten.Dit waren de foto's die gemaaktwaren bij het inleveren van de sleutels

Mega

Naar: R. R.

01/08/2023

- Typ uw reactie boven deze regel -----------------------------------------------CX Office (NL), 1 aug 2023 11:09 CESTBeste,Bedankt voor uw bericht.Een energieovernamedocument dat opgemaakt wordt zonder datum en adres, kan niet gebruikt worden.De slotfacturen zijn aangemaakt aan de hand van de meterstanden die wij hebben doorgekregen van de netbeheerder.Intussen blijven we beschikbaar voor al je vragen.Bovendien kan je de meestgestelde vragen in onze FAQ raadplegen.We wensen je nog een prettige dag verder.Met vriendelijke groeten,AnnKlantenadviseur **Team** Mega✉ info@mega.be☎ 016 67 60 60 (Ma-Do: 8u30-17u30 and Vr: 8u30-17u)Contacteer ons* * *Ken je ons **ambassadeur-systeem**?Je kan je **voorschotfacturen en gegevens beheren** via je online **klantenzone** myMega.Wachtwoord vergeten? Klik hier om een nieuw wachtwoord in te stellen.Volg ons nu op **Facebook****Instagram****Twitter**--------------------------------Dit e-mailbericht is een service van Mega.[VKZ1E1-VE3M5]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform