Terug

Overname bestaand telefoonnummer vaste lijn

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. V.

Naar: Proximus

24/11/2023

Geachte, ik heb me laten overhalen om van Telenet over te schakelen naar Proximus. Een beter vast tarief alles in was me voorgesteld inclusief alle voordelen die ik had bij Telenet bleven behouden. Helaas mijn vast nummer 02/5324012 is niet overgenomen en blijft bij telenet en kost mij 70 Euro per maand. Mijn nieuw vaxst nummer bij Proximus is ongebruikt. Graag overname van mijn oud nummer. In de Proximus winkels kom ik geen meter verder, en krijg ik geen antwoord.

Berichten (1)

Proximus

Naar: R. V.

13/12/2023

Dag mevrouw ,, Dag mijnheer,Hierbij bevestig ik, dat aan de klant, alle nodige informatie werd gegeven via de voice mail Van zijn GSM.Bedankt voor het vertrouwen.Met vriendelijke groeten,Het Proximus-teamContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2023-11-24-11.45.44.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921004044811]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality Ref. [THREAD_ID:1921004044811]This email can contain confidential information. See more on s:www.proximus.com/respect-confidentiality


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform