Terug

Overname + 2 facturen niet van ons

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

E. D.

Naar: Engie

14/02/2025

Betreft: Betwisting van factuurnummer 709 853 059 633 van 16/01/2025 en factuurnummer 7 09 052 569 222 van 15/01/2025 Geachte mevrouw/heer, Op 13/03 heb ik van u de hierboven vermelde facturen 264,93ontvangen voor een bedrag van € [bedrag]. Dat moet echter een vergissing zijn: Er werd op 22/12/2024 een energieovername document opgemaakt de eindstand van de meter dan was 1067 Kwh Ik betwist deze facturen dan ook en vraag u om ze na te kijken. Telefonisch zeiden ze me dat dit gebeurd zou zijn. Maar als ik naar een bevestiging vroeg dan werd de lijn onderbroken. Ik heb 4 keer moeten terug bellen en wachten; 2 keer zouden ze me doorverbinden, 1 x na 16min contactpersoon nog geen 2 sec. Aan de lijn, en de laatste ging me een bevestiging geven. In Totaal meer dan 1,30uur aan de telefoon gehangen. In afwachting van uw reactie betalen wij deze facturen niet; aangezien wij met betwiste gedeelte van de factuur, nog geld van jullie geld terug moeten krijgen; dit onder voorbehoud van al mijn rechten. (En ik ben niet de enige die dit meemaakt. Want een dikke week geleden kreeg mijn schoonvader te maken met ongeveer het zelfde probleem. Alleen is dit al via de deurwaarder…) Met vriendelijke groet,

Berichten (4)

Engie

Naar: E. D.

14/02/2025

Beste mevrouw, Beste heer, Test-Aankoop heeft ons uw klacht bezorgd. Dank u voor uw reactie, deze is heel belangrijk voor ons. We besteden veel aandacht aan de klachten van onze klanten en gebruiken deze waardevolle informatie om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren. We stellen alles in het werk om zo snel mogelijk een gepaste oplossing te vinden voor uw klacht. Wij informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden. Voor al uw vragen kunt u contact opnemen met onze diensten via onze website www.engie.be of via uw online klantenzone. Met vriendelijke groeten Chère Madame, Cher Monsieur, Test-Achats nous a bien transmis la plainte que vous lui aviez adressée. Nous vous remercions pour votre démarche. En effet, nous accordons une attention toute particulière aux problèmes rencontrés par nos clients. Ce sont des informations précieuses qui nous permettent d’améliorer la qualité de notre service. Nous mettons tout en œuvre pour vous apporter une solution adéquate le plus rapidement possible. Nous vous informons qu’il ne vous est pas possible de répondre à ce mail. Pour toutes vos questions nous vous invitons à contacter nos services via notre site www.engie.be ou via votre espace client. Sincères salutations, Complaints Handling Team Bu Benelux Boulevard Simón Bolívar 36 1000 Bruxelles Belgium www.engie.be

E. D.

Naar: Engie

18/02/2025

Als u bij Fluvius het juiste verbruik wil opvragen wilt u dat dan ook doen op van de datum van de overname? 25/12/2024 en niet ergens in januari… Alvast bedankt!

E. D.

Naar: Engie

18/02/2025

Beste, jullie sturen mij vandaag een bericht dat ik te laat ben met het doorgeven van overdracht. Maar op 25/12/2024 ontving ik een e-mail dat jullie op de hoogte werden gebracht dat er een andere leverancier was…. ???

Engie

Naar: E. D.

06/03/2025

Beste Als gevolg van uw vraag gericht aan de klachtenbox van Test Aankoop hebben onze diensten uw dossier geanalyseerd en hebben zij u een antwoord bezorgd (hetzij via e-mail, hetzij per brief of telefonisch). Wij informeren u dat u deze e-mail niet kunt beantwoorden. Wij blijven beschikbaar voor alle bijkomende informatie en nodigen u uit om ons in de toekomst te contacteren via onze Energielijn op het nummer 078 35 33 33 of via onze website www.engie.be. Onze medewerkers zullen uw vragen graag beantwoorden. Met vriendelijke groeten Complaints Handeling Team BU Benelux boulevard Simón Bolívar 36 1000 Brussels Belgium www.engie.be P Please consider the environment before printing this document Van: klachten@notify.test-aankoop.be klachten@notify.test-aankoop.be Namens klachten@test-aankoop.be Verzonden: vrijdag 14 februari 2025 4:00 Aan: MS MediatorsRequest (ENGIE Benelux) mediatorsrequests@engie.com Onderwerp: Overname + 2 facturen niet van ons Overname + 2 facturen niet van ons ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ENGIE Mail Disclaimer: s:www.engie.com/disclaimer


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform