Terug

Overmatige aangerekende data

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. L.

Naar: Telenet

27/08/2022

Beste, in augustus 2021 ontving ik een factuur van 1123.87€ van één van de gebruikers onder mijn account 0477531807 Op 09 mei 2021 ben ik begonnen met het gebruik van een flybox bij Orange, door dakloos te zijn geworden en geen mogelijkheid om een vaste modem te laten installeren, de wigo pakket moeten afzeggen telefonisch en alleen 3gsm abonnementen bijgehouden en de vorige nummer met beperkte gebruik 0467050198 .Dit laatste heb ik in juni opgezegd denkend dat dit de reden was van de al hoger verbruik aan data. Ik had al een tijdje zorgen met de wifi en voortdurend pogingen tot inbraak tot mijn gegevens. Problemen zijn verergerd door zelfstandig te worden in bijberoep in januari 2021.In februari 2021 een technieker van Telenet heeft een tweede wifi poort gewist, ik vroeg het bewijs op papier maar het mocht niet. Ik vroeg om mijn btw nummer bij te voegen aan mijn account, nooit geen reactie. De factuur van augustus was van 714.47€, betaald, ik besloot om een goedkoper oplossing te gaan zoeken. De klantendienst van Telenet gaf me aan dat de hoog verbruik van 1123.87€ bleek op 29 juli 2021 opgebruikt te zijn geweest, en dat de mobiele data liefst gedurende een week was ingeschakeld(03 juli 2021 had ik alles telefonisch laten blokkeren, het werd me bevestigd, inclusief speciale nummers en diensten NMBS ect). Mijn verzoek tot dit gesprek te mogen analyseren werd nooit beantwoord. Tijdens de zomerperiode van 2021 werden liefst drie sim kaarten van de flybox onleesbaar. Overname van Orange vroeg ik op eind augustus, het was pas definitief op 11 okt 2021. Veel problemen met passwoorden en accounts, mails van orange met de facturen kwamen niet meer in mijn mailbox. Bovenstaande nummer wiens groot verbruik werd vastgesteld bleef actief tot december 2021, na een klacht op de site van Telenet, werd het nummer eindelijk gestopt. In januari 2022 was de account van flybox geblokkeerd, oplossing van Orange, nieuwe flybox aankopen..Op 24 maart 2022 ga ik live om te vragen wie me constant opvolgd en saboteerd, toen was alles geblokkeerd. Van okt 2021 tot apr 2022 is er internationale communicatie op de facturen van orange, geen reactie van het bedrijf. Klacht/PV van 06 april 2021 niet opgenomen in hun databank. Zeer hoge facturen bij Orange. In principe voor februari 2021 heb ik altijd vol vertrouwen gehad in Telenet, de verschillende klachten via safe on web of politie bleken het resultaat te zijn van een hacker sinds 2020. Tot nu toe tel ik beschadigde software Nikon Camera, update (software) Opel Corsa beschadigd, Pc Hp acccount gehackt met verloren data, Ipad Hp in gebruik door iemand anders, Iphone aangekocht bij Telenet ID gestolen, Gsm Redmi, 2 Nokia 3310 , een motorolla G22, Pc Toshiba en een andere Pc Hp (niet mijn eigendom), allemaal besmet en gehackt, account Gmail met al mijn leven erop, foto's, herinneringen gekoppeld aan een nummer dat ik meer dan 10 jaar had, 0497996499, namelijk van bij Telenet, klant geweest met ex-man van 2000 tot 2016. Zaak gesloten door de Procureur des Kongs in Veurne zonder bewijzen aan te vragen. Ik vermoed dat Telenet zijn recht op inkijk heeft misbruikt, iemand heeft negatieve informatie over mij gegeven en haat gecreerd rond mijn persoon. Vandaag woont mijn zoon, gebruiker van hoog verbruik, sinds vorige jaar augustus 2021 bij familie van een kaderlid van Telenet. Ik weet niet meer wat denken, ik weiger tot vandaag om de factuur te betalen, al de schade in mijn leven wijst naar ongezonde, misleidend en corrupte handelingen, haatdragend. Onderzoek is voor Telenet niet meer mogelijk, door dat ik sedert mei 2021 liefst drie woonlocaties heb verandert met een kind in een begeleidingstehuis. Na een opgestelde brief op 09 augustus 2022 naar de onderzoeksrechter in Ieper met de vraag of samen met Telenet een onderzoek kon gestart worden om eventueel de dader/s te vinden (niet opgestuurd) vond ik heel vreemd dat de dag erop, 10 aug 2022 Telenet 8 uur plat. Dat klopt niet, ik ben benadeeld, als slachtoffer van zaken waar ik niks te maken heb. De factuur is een manier om tot een strafbare feit te leiden. Voor de rest ik heb mijn facturen aan Telenet altijd betaald. Van Orange ben ik zeker niet tevreden. Als ik lees dat Telenet terug iemand aanneemt in huis betrokken bij fraude, schriftvervalsing, stel ik me vragen. Mijn identiteit is gestolen en wordt gebruikt. Pincode Id kaart klopt weer niet meer, ik schrijf alles op, het is heel erg en ik ben op. Vierde job dat ik zal starten, bij de vorige werden altijd alle accounts aan elkaar gekoppeld, ik tel dit jaar 10 accounts gmail en hotmail. Telefonie voortdurend verstoord/afgebroken van maart 2021 tot heden, vooral naar autoriteiten, advocaten, instanties vanuit een gsm Orange met een wifi verbinding vanTelenet van een professionele klant van hun, voor juli 2021 heb ik soms uren in de wagen naar Youtube geluisterd, nooit zoveel gebruik gehad, dus er is iets die niet klopt, gericht naar mij of gebruik van mijn gegevens voor iets anders om geen sporen te laten. Al maanden moet ik vanuit een bibliotheek werken, van daar zijn er ook paswoorden gestolen, mijn privacy, gegevens en vrede zijn geschonden.Er is emotionele misbruik en afpersing via tecnhologische tools Ik hoop dat jullie me gaan kunnen helpen.Materiele schade media met analyse van de wagen en herstellingen 6000€

Berichten (2)

Telenet

Naar: N. L.

29/08/2022

Klantennummer: 713890997 Beste, We merkten op dat we uw klacht ook ontvingen via de Ombudsdienst voor Telecommunicatie. Hierbij willen we u informeren dat we uw dossier via dit kanaal reeds behandeld hebben. Met vriendelijk groeten,Nathalie --

Telenet

Naar: N. L.

29/08/2022

Klantennummer: 1025176428 Beste, We merkten op dat we uw klacht ook ontvingen via de Ombudsdienst voor Telecommunicatie. Hierbij willen we u informeren dat we uw dossier via dit kanaal reeds behandeld hebben. Met vriendelijk groeten,Nathalie --


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform