Beste,Wij ontvingen een klacht via Test Aankoop met betrekking tot je afrekening.Fluvius bezorgt ons de meterstanden voor je afrekening. Deze meterstanden gebruiken we voor de facturatie. De meterstanden van de oude meter heeft Fluvius opgenomen toen de nieuwe meter geïnstalleerd is. Al het verbruik tot deze meterstanden is er dus geweest. Bij de digitale meter wordt het verbruik automatisch uitgelezen.Heb je een vermoeden dat je digitale meter niet correct werkt? Dan dien je Fluvius te contacteren (078 35 35 34). Zij kunnen de werking komen nakijken.Een fijne dag gewenst.Met vriendelijke groeten,JordiEneco Customer Care - klachtenbemiddelingHeb je nog vragen?Stel je vraag via onze Hulp and Contact pagina. Neem zeker ook eens een kijkje bij de veelgestelde vragen.Facturen raadplegen of je voorschotbedrag aanpassen? Dat kan via het online platform My Eneco. Registreer hier en onek alle voordelen van je eigen Eneco account.Een kopij van deze email wordt verzonden naar Test Aankoop.