Terug

Overmatig gasverbruik, mogelijk defecte meter

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. G.

Naar: Eneco

22/01/2024

Ik heb het jaarlijkse gasverbruik van onze boerderij gecontroleerd en het kwam nooit in de buurt van wat de staat in rekening bracht voor 2022, dus ik denk dat het een mogelijke meterfout was. Als bewijs stuur ik het jaarlijkse verbruik van 2020-2024 op. Begin 2023 werden de meters vervangen door nieuwe.

Berichten (1)

Eneco

Naar: G. G.

02/02/2024

Beste,Wij ontvingen een klacht via Test Aankoop met betrekking tot je afrekening.Fluvius bezorgt ons de meterstanden voor je afrekening. Deze meterstanden gebruiken we voor de facturatie. De meterstanden van de oude meter heeft Fluvius opgenomen toen de nieuwe meter geïnstalleerd is. Al het verbruik tot deze meterstanden is er dus geweest. Bij de digitale meter wordt het verbruik automatisch uitgelezen.Heb je een vermoeden dat je digitale meter niet correct werkt? Dan dien je Fluvius te contacteren (078 35 35 34). Zij kunnen de werking komen nakijken.Een fijne dag gewenst.Met vriendelijke groeten,JordiEneco Customer Care - klachtenbemiddelingHeb je nog vragen?Stel je vraag via onze Hulp and Contact pagina. Neem zeker ook eens een kijkje bij de veelgestelde vragen.Facturen raadplegen of je voorschotbedrag aanpassen? Dat kan via het online platform My Eneco. Registreer hier en onek alle voordelen van je eigen Eneco account.Een kopij van deze email wordt verzonden naar Test Aankoop.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform