Terug

Overmacht

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. P.

Naar: BOOKING.COM

14/05/2020

BesteIk reserveerde een verblijf voor 4 personen in het Hotel Ibis Pigalle in Parijs. Wij nemen nooit een annulering omdat we dat niet nodig vinden.Maar nu kunnen wij niet gaan of beter gezegd MOGEN we niet gaan!De TGV heeft onze trein geannuleerd en heeft ons geld terug gestort (wij hadden daar ook geen annuleringsverzekering!). Geen keuze, gewoon door de Corona maatregelen mochten wij niet meer vertrekken. De parking van het station, ook terugbetaald. Maar het hotel reageert gewoon niet op onze mails, als ik telefoneer, krijg ik een bandje met uitleg over het hotel en dan wordt de communicatie verbroken. Verschillende malen gebeld!Booking.com zegt dat ze naar de accommodatie onze vraag sturen maar ik vind dat we heel snel een antwoord krijgen (negatief). Ik denk dat ze NIETS doen!!!Dit is voor ons overmacht. Is veel geld dat we kwijt zijn. Trein en parking maken er geen probleem van, annuleren zelf! Ik vind niet niet kunnen!!!


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform