Terug

Overlijdensberichten ter bestemming 2 dagen na uitvaart

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. V.

Naar: bpost

11/06/2023

De overlijdensberichten van mijn mama zijn pas een week na het posten (29/05) ter bestemming aangekomen. De uitvaart (3/06) was reeds 2 dagen achter de rug toen de 60 bestemmelingen het overlijdensbericht kregen. Nochtans waren de berichten met FUNEBRA-zegels gefrankeerd. We kregen na klacht bij BPost een mailtje terug dat ze er niks aan konden doen omdat het 'gewone post' betreft die niet geregistreerd is. Dat vinden we wel heel bizar. Het kan toch niet dat de mensen aangetekende overlijdensberichten gaan moeten verzenden? Kunnen wij onze frankeringsgelden terugeisen of een andere compensatie vragen?Met een vriendelijke groetPiet Vercruysse (lidnr. 4535969-55) tel. +32473794395

Berichten (3)

bpost

Naar: P. V.

12/06/2023

DATA NOT AVAILABLE

P. V.

Naar: bpost

12/06/2023

Ref 1-48958367646BesteIn bijlage de factuur van de postzegels (prior rouwzegels 'FUNEBRA'). De factuur staat wel op naam van mijn schoonzus, Frieda Devriendt.Ik ben Piet Vercruysse, Weidestraat 13, 8800 Roeselare. Mijn rekeningnr. is BE26 7775 5076 1329.Met een vriendelijke groetPiet Vercruyssevercruysse.piet@telenet.be+32473794395

bpost

Naar: P. V.

13/06/2023

Geachte heer Vercruysse,De opdracht tot betaling van Eur 130,20 op uw bankrekeningnr BE26 7775 5076 1329 werd heden overgemaakt aan onze financiele dienst.Nogmaals onze excuses.Met vriendelijke groeten,Philippe[THREAD ID:1-MHZUZMO]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform