Terug

overlijdensberichten niet geleverd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: bpost

05/07/2023

beste, om maandag 26 juni heb ik 20 overlijdensbrieven van mijn vader binnengebracht in postkantoor te dottenijs en dit om 16.00h. deze werden verstuurd met speciale prior-zegels die we van de begrafenisondernemer hadden gekocht. op vrijdag 30 juni waren de brieven nog steeds niet bij de familie toegekomen. de begrafenis was op 29 juni. dus deze zijn dus rijkelijk te laat. nu had ik al contact opgenomen via de telefoon op vrijdag en er was een klacht opgesteld. vandaag kreeg ik opnieuw telefoon van jullie en het enige wat ik te horen krijg, sorry dit was overmacht door staking. MEEN JE DIT NU. een overlijdensbericht word door jullie aanzien als gewone post. DIT VIND IK ECHT NIET KUNNEN. je kan maar op 1 manier overlijdensberichten versturen, via jullie en als ze dan niet op tijd zijn spreken jullie gewoon het HEEL GEMAKKELIJKE WOORD overmacht uit. wij betalen 2.15€ per prior-postzegel om deze na 1 of 2 dagen te laten bezorgen en niet na 1 week. dat er staking was daar kan ik ook niets aan doen, jullie zouden dit moeten voorzien dat zo een brieven zeker voorrang krijgen. weet je hoe erg en vernederend dit wel is om te moeten horen dat familie geen brief geeft ontvangen? en dan moeten wij als antwoord geven, sorry maar was overmacht door b-post. vinden jullie dit normaal. WEL IK NIET. DUS IK HOOP HIERBIJ ALSNOG OP EEN ONDERZOEK EN EEN SCHADEVERGOEDING. want met gewoon overmacht door staking bij overlijdensberichten ga ik niet akkoord. vriendelijke groeten.deconinck joke

Berichten (3)

bpost

Naar: A. C.

06/07/2023

Geachte klant,Uw klacht aangaande de laattijdige uitreiking van de overlijdensberichten van uw vader, hebben wij in goede orde ontvangen.Vooreerst wensen wij onze deelneming te betuigen bij het overlijden van uw vader.De onaangekondigde staking in onze sorteercentra ligt jammer genoeg aan de basis van deze vertraging.Onze excuses daarvoor.We zijn ons erg bewust van het belang de emotionele impact van een laattijdige uitreiking van overlijdensberichten.In het volle besef dat we weinig kunnen doen om dit te herstellen, zijn we bereid u de portkosten terug te betalen (20 x Eur 2,17 = Eur 43,40).Kan u mij daarvoor uw rekeningnummer meedelen als reply op deze e-mail'Met vriendelijke groeten,PhilippeCustomer Service Expert[THREAD ID:1-MP28HUU]

A. C.

Naar: bpost

08/07/2023

wel heel jammer dat ik via test-aankoop een mail moet sturen om van enige tegemoetkoming te kunnen genieten. want de persoon die ik aan de telefoon krijg zei dat dit totaal niet kon. bedankt om de portkosten terug te betalen, dat is toch het minste wat jullie konden doen.gegevens zijn deconinck joke be18-4696170481-65.

bpost

Naar: A. C.

10/07/2023

Beste klant,De opdracht tot betaling werd heden overgemaakt aan onze financiele dienst.Het klopt dat volgens onze algemene voorwaarden vertragingen ingevolge een onaangekondigde staking beschouwd worden als een geval van overmacht.We wensten echter in dit geval hiervan af te wijken en de portkosten terug te betalen.Met vriendelijke groeten,Philippe[THREAD ID:1-MQ5X0IB]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform