Terug

overgang van gas- en elktriciteitsleverancier

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. S.

Naar: EBEM

16/05/2021

Plots ontvang ik een e-mail van Fluvius met de vraag mijn meterstanden door te geven want ik zou overgaan naar EBEM.Ik weet echter van niets en wens bij mijn vorige leverancier Eneco te blijven. Alzo heb ik ook geen meterstanden doorgezonden.Is dit het gevolg van een actie van GAELE?Ik weet het niet en heb een documentje opgesteld (PDF) waarin ik alles beschrijf.Ik zie alleen niet de mogelijkheid dit naar jullie op te sturen.Ondertussen weet ik niet meer bij welke leverancier ik verbonden ben.Graag een reactie en de mogelijkheid het PDF file door te kunnen zenden.

Berichten (1)

EBEM

Naar: J. S.

17/05/2021

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform