Terug

Overdreven prijs

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. T.

Naar: SOS 24/7

02/07/2018

Afgelopen zaterdag (23/06/2018) hebben we panne gehad aan onze brander. Aangezien het water zo wordt opgewarmd hadden we deze dringend nodig. Ik had toen opgezocht naar chauffagisten (dichtst bij Ath). Ik heb dan beginnen rondbellen en enkel zij konden mij helpen de zaterdagnamiddag. Ik vroeg wat de prijs was en toen zeiden ze mij dat het te zien was welke panne het was..Ik vond dat een logisiche uitleg, dus heb ik hen gevraagd om te komen na 14u (op 23/06/18). Uiteindelijk is de persoon toegekomen om 21u42.Toen ik aan die persoon vroeg hoeveel het ons zou kosten had hij mij hetzelfde antwoord gegeven als die vrouw. Ongeveer 1 uur later had die persoon gedaan. Hij had enkel de panne ongedaan gemaakt, maar geen definitieve oplossing geboden aan dit probleem, terwijl hem dit reeds eerder gevraagd was. Uiteindelijk toen ik de rekening gekregen had, viel ik achterover. Ik wist dat ik mij mocht verwachten aan +/- € 250, maar niet aan het dubbele. Zelfs gewoon voor de analyse die, naar mijn mening, niet eens degelijk gebeurde kost het al € 75. Nog een extra plus punt waarvan ze mij niet verwittigd hadden is dat ze van Evere kwamen, waardoor ik daarvoor ook extra kosten mocht betalen. En aangezien het naar de avond toe was, mocht ik daar nog eens extra toeslag op betalen terwijl ik dit in de namiddag (voor 18u) gevraagd had. Ik had expres gezocht op chauffagiste regio Ath en zij kwamen aan bod, maar zag ook hun adres niet op de site, dus vermoedde ik dat ze van regio Ath waren. Kortom: ik wil een compensatie/vergoeding hiervan. Ik heb hiervan ook een document met alle nodige gegevens en details.

Berichten (2)

SOS 24/7

Naar: J. T.

29/06/2018

DATA NOT AVAILABLE

J. T.

Naar: SOS 24/7

02/07/2018

Beste, Kunt u mij een ander attest bezorgen dan wat ik ontvangen heb betreffende de interventie ( depannage) en wat er mis was met de brander waardoor hij niet meer wou opstarten, a.u.b.? Alvast bedankt.Mvg, Jessie


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform