Terug

Overdreven prijs, geen factuur en geen reparatie

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. B.

Naar: SOS 24/7

31/07/2023

Beste,De elektriciteit in ons appartement viel op 30/7/2023 volledig weg dus belde ik de firma SOS247.be om een elektricien te laten komen om onze elektrische installatie te inspecteren, na zelf al contact opgenomen te hebben met Engie en de zekeringen gecontroleerd te hebben. De dispatch van SOS247.be melde eerst dat de elektricien voor 18u ter plaatse zou zijn, uiteindelijk was hij er pas om 19u. Op voorhand kon hij geen prijs geven. Hij heeft de installatie bekeken, maar vond zogezegd geen probleem. De elektricien was slechts 15 minuten aanwezig en vroeg €699 die ik ter plaatse moest betalen met Bancontact. Een dag later kwam een elektricien van Sibelga die binnen de 5 minuten vaststelde dat er een kabel in de teller was doorgebrand en deze herstelde. Tot op heden ook nog steeds geen factuur of interventiebon ontvangen van SOS247, enkel een afdruk van de betaling met Bancontact. Ik legde al verklaring af bij de politie voor fraude.Contactgegevens van SOS247: sos247.be, 0489 70 98 98, Avenue Jules Bordet 160, 1140 Evere


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform