Beste, Op 5 juli kreeg ik een factuur met totaal te betalen 823€, Ik ben 74 jaar, en 95 % van mijn tijd ben ik thuis, waar ik gebruik maak van mijn laptop met onbeperkt dataverbruik. Mijn GSM staat zoals altijd op WIFI en op mobiele data. Praktisch alle dagen wordt een overschrijdingsbedrag vermeld op het overzicht van mijn verbruik. Om te beginnen merk ik hier op datum van 30 juni 3 maal een aanrekening van 51.2€ op het vermelde uur van 20h48. Op 29 juni, terug op uurvermelding 20h48, 1 maal het bedrag van 25.03€ en op hetzelfde tijdstip 39.98€ . Zo merk ik praktisch iedere dag een aanrekening, terwijl ik zeker ben dat ik de meeste van die data op mijn vast net gewerkt heb en niet op 4G. Zij vermelden mij (bij contact klantendienst) dat zij mij 3 dagen na elkaar via sms verwittigd hebben. (Die boodschappen heb ik nooit ontvangen). Ik wil bij deze de betreffende factuur te weigeren en vraag een grondig nazicht. Ter inlichting, wij waren van 18 mei tot 27 mei in de Provence, waar wij enkel 4G gebruikten. (Bij nazicht reken ik uit dat wij 6750 Mb verbruikten) Wonderbaarlijk, is er in die periode op mijn laptop die afstond een verbruik vermeld van bijna 8Gb. Dit bewijst volgens mij dat er met de facturatie iets is misgelopen, en vraag dus een herziening. In afwachting zal ik mijn gebruikelijk abonnementsgeld van 63€ betalen.Mg William Willems