Terug

Overdragen abonnement op huurder

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

L. V.

Naar: Telenet

06/01/2024

Beste,In juni 2023 heb ik een overdracht aangevraagd om het telenet internetabonnement over te dragen van eigenaar op huurde (ikzelf). Dit gebeurde in de winkel in Dendermonde met de nodige documenten. In augustus bel ik hiervoor naar de klantendienst maar vertellen ze mij dat dit een tijdje kan duren doordat ze overgestapt zijn op een nieuwe software dus ik wacht af en blijf het veel duurdere abonnement betalen van de eigenaar. De eigenaar wil dit uiteraard niet zelf blijven betalen aangezien ik hier gebruik van maak. Ik heb dit dan ook nodig om mijn werk te kunnen uitoefenen. Er wordt mij bovendien aan de telefoon gezegd dat wanneer de overdracht gebeurd is, mij het teveel aan kosten van de voorbije maanden sinds de aanvraag wordt teruggestort. In oktober bel ik opnieuw en weten ze bij Telenet van niets meer. Ik vul dus opnieuw de documenten in en stuur deze per mail door naar Telenet rechtstreeks, niet via de winkel in Dendermonde. Ondertussen zijn we januari 2024 en blijf ik facturen ontvangen van de eigenaar van het pand op zijn naam. Ik heb ondertussen reeds 6 maand een veel te duur abonnement moeten betalen. Dit moet onmiddellijk stoppen.

Berichten (1)

Telenet

Naar: L. V.

10/01/2024

Beste mevrouw Van Keer,Hierbij bevestigen wij de goede ontvangst van uw klacht.Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op.Met vriendelijke groet,DavidTelenet Customer RelationsConfidential Internal ***************************************************************Dit e-mail bericht inclusief eventuele ingesloten bestanden kan informatie bevatten die vertrouwelijk is en/of beschermd door intellectuele eigendomsrechten. Dit bericht is uitsluitend bestemd voor de geadresseerde(n). Elk gebruik van de informatie vervat in dit bericht (waaronder de volledige of gedeeltelijke reproductie of verspreiding onder elke vorm) door andere personen dan de geadresseerde(n) is verboden. Indien u dit bericht per vergissing heeft ontvangen, gelieve de afzender hiervan te verwittigen en dit bericht te verwijderen.This e-mail and any attachment thereto may contain information which is confidential and/or protected by intellectual property rights and are intended for the sole use of the addressees. Any use of the information contained herein (including but not limited to total or partial reproduction or distribution in any form) by other persons than the addressees is prohibited. If you have received this e-mail in error, please notify the sender and delete its contents.Ce courriel et les annexes eventuelles peuvent contenir des informations confidentielles et/ou protegees par des droits de propriete intellectuelle. Ce message est adresse exclusivement e son (ses) destinataire(s). Toute utilisation du contenu de ce message (y compris la reproduction ou diffusion partielle ou complete sous toute forme) par une autre personne que le(s) destinataire(s) est formellement interdite. Si vous avez recu ce message par erreur, veuillez prevenir l expediteur du message et en detruire le contenu.***************************************************************


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform