Terug

overdracht telenet > Proximus

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

H. D.

Naar: Proximus

17/01/2024

Beste, ik ben overgaan als klant van telenet voor telefoonnummer van mijn echtgenote Bea naar proximus omdat ik recent een fiber abonnement bij Proximujs heb afgesloten na verhuizing. Wat zeer eenvoudig zou zijn is een drama ! Inmiddels als 7 dagen zonder telefoon want jullie hebben bij Telenet de overdracht van mijn nummer 0497....60 doorgegeven zonder mijn nummer te activeren ! Reeds na 6 dagen tevergeefs wachten op een kaart naar de proximuswinkel op de Meir een kaart gaan halen vrijdag verleden week, en nu alweer 6 dagen wachtende. Mijn echtgenote is tandarts, inmiddels is haar moeder stervende en zij is voor niemand bereikbaar behalve via whatsapp! SCHANDE. Reeds zelf 3 maal met mijn nummer (Lid van proximus nota bene) contact gehad met proximus telefonisch (3x25 minuten vanuit buitenland moeten bellen) en niets komt goed.

Berichten (1)

Proximus

Naar: H. D.

05/02/2024

Beste,Bij deze bevestig ik dat klant de nodige info kreeg via de voicemail.Mvg,ElkeContacteer ons op:===== Received from klachtenbox@test-aankoop.be on 2024-01-17-18.42.11.000000 ======Ref. [THREAD_ID:1921005616325] Ref. [THREAD_ID:1921005616325]


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform