Terug

Overdracht rekeningen van Moneyou

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. M.

Naar: Keytrade Bank

27/12/2019

Na overdracht van de rekeningen van Moneyou naar Keytradebank, zonder enige persoonlijke communicatie probeer ik al meer dan een maand mijn gelden te beheren zonder dat ik daartoe de nodige info en instrumenten heb om zulks te kunnen doen. Ik zou kunnen inloggen op de site van Keytrade met de inloggegevens van Moneyou maar dat is niet het geval. Ondanks dat men contact met mij opnam, (enkel telefonisch en allerhande gegevens heeft opgevraagd die ik uit veiligheidsoverwegingen heb geweigerd telefonisch mee te delen, kreeg ik een document per mail om in te vullen dat ik onmiddellijk heb terug gestuurd) heb ik nog steeds geen toegang tot de site waar ik mijn rekeningen kan beheren.De handelswijze van zowel Moneyou als Keytradebank laten zeer te wensen over en geven mij een zeer oncomfortabel gevoel. Contact opnemen met een medewerker van Keytrade brengt geen enkel soelaas. Sedert mijn laatste telefoongesprek en het doorsturen van mijn gegevens om een gebruikersnaam en login te ontvangen op 20 december ben ik opnieuw zonder enig nieuws. De site van Moneyou is gewoon ontoegankelijk en gezien de gelden daar weg zijn, heeft dat sowieso weinig nut.Ik sprak reeds met een medewerker van testaankoop die mij adviseerde om de klacht via deze site in te dienen en eventueel een schadevergoeding te vragen.Men heeft mij bevestigd dat de rekeningen op Keytrade kosteloos zijn en dat men dezelfde intrestvoeten behoudt dan deze van kracht op Moneyou, maar enige zekerheid bestaat hierover niet.Indien mogelijk vraag ik derhalve via deze klacht om uw tussenkomst om een en ander geregeld te krijgen.Waarvoor dank,Nicole Marstboom

Berichten (2)

Keytrade Bank

Naar: N. M.

27/12/2019

Geachte,Wij danken u voor uw mail.Uw softkey (inlogmethode) staat actief sinds 24/11 op uw werkgsm als ik het goed begrijp.U kan telefonisch contact opnemen met ons om een andere inlogmethode (de harkey, klein bakje) te bestellen, dit kunnen we doen nadat u telefonsich de identificatie vragen heeft beantwoordt.U hoeft absoluut geen slecht gevoel hierbij te krijgen, dit is voor de veiligheid van uw rekeningen.Wij moeten 100% zeker zijn dat we de juiste persoon aan de lijn hebben.Wij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 9h - 22h.Tel: +32 (0)2 679 90 00.Met vriendelijke groeten,CaroKeytrade Bank, Belgian branch of Ark?a Direct Bank SA (France)Vorstlaan 100 Boulevard du SouverainB-1170 Brussel---------------

N. M.

Naar: Keytrade Bank

11/01/2020

Geachte,Op de GSM kan ik bepaalde handelingen, zoals aanpassing van de namen van de rekeningen, die niet meer dezelfde zijn als op Amro bank, niet uitvoeren.Ik kan op de site van Keytrade niet inloggen met dezelfde inloggegevens zoals bij Amro, ondanks dat mij bevestigd werd dat dat wel zou kunnen.Na een telefonisch contact met Keytrade heb ik de aanvraag voor de softkey, met kopie van mijn identiteitskaart, per mail verstuurd en sedertdien ben ik zonder enig bericht.U kan mij bereiken via nicole.marstboom@talentus.be, n.marstboom@hotmail.be of tijdens kantooruren op 0476986879 of na kantooruren op 0477936505.MvgNicole Marstboom


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform