DIGI 320010012
Geachte meneer Van Den Bergh,
Bedankt voor uw bericht en voor het aankaarten van uw probleem.
Wij willen ons eerst en vooral excuseren voor het ongemak dat u ervaart. Wij hebben het de eerste weken van de lancering ontzettend druk gehad waardoor wij u niet spoedig hebben kunnen helpen. Wij willen u ook bedanken voor uw geduld en wij gaan zo dadelijk aan de slag om uw probleem op te lossen.
U gaf aan een maand te proberen overschakelen met uw nummer naar DIGI en dat dit niet lukt. Is dit het nummer 0473860972 dat u wenst over te nemen?
Als ik u opzoek in ons systeem zie ik dat uw klantnummer bij DIGI 18238 is en dat uw adres Herentalsesteenweg 6C (box 2) 2230 Herselt is, is dit correct? Wij willen zeker zijn dat wij uw correcte account hebben en zo ook uw correcte gegevens van de nummeroverdracht.
Als dit klantnummer correct is dan zie ik dat:
- Uw eerste aanvraag voor overdracht gedaan werd op 23 december en op 7 januari werd deze geannuleerd.
- Op 29 januari werd er opnieuw een aanvraag gedaan, maar we kregen de error dat uw nummer dat u wilt overnemen niet meer actief is bij de vorige provider.
Is het mogelijk om mij uw klantnummer bij DIGI en uw adres te bevestigen?
Is het ook mogelijk om mij meer informatie te geven over uw probleem? bent u ondertussen overgestapt naar een andere provider? Hebt u uw abonnement bij de vorige provider stopgezet? En wie is de vorige provider?
Ik wacht op uw reactie.
Referentie: @@REF_ID@97d63c298d688d822f@REF_ID@@
Met vriendelijke groet,
Sokayna
Fiber questions?
Explore our FAQ
DIGI Belgium
T: 0800/41.041E: commercial@digi-belgium.be DIGI Communications Belgium - Rue de l'Hopital 31, 1000 Bruxelles