Beste, Enkele maanden geleden meldde BOL me dat als ik een factuur wenste ik een professionele account diende aan te maken.Wat ik ook deed op het ogenblijk dat ik een stofzuiger voor de zaak wenste te bestellen. Voordat ik de bestelling deed, kocht ik voor 225€ cadeaubons van BOL en dacht die te kunnen gebruiken bij aankoop vd stofzuiger.Tot mijn verbazing kon ik vanuit Belgie geen bestelling doen bij de leverancier vd stofzuiger. Reden : BTW wetgeving.Na de stofzuiger deed ik nog meerdere pogingen om iets te bestellen om mijn cadeaubons te gebruiken.Eerst vroeg ik dan een lijst van BE-leveranciers bij wie ik wel zou kunnen bij bestellen. Dit werd geweigerd., alsook mijn vraag om de cadeaubons te transfereren naar mijn particuliere account. De consumenten dienst van BOL werd meerdere malen gecontacteerd. Via telefoon zou het volgens sommige medewerkers van BOL geen probleem zijn de cadeaubons te transfereren, via de mails die volgende op de telefoongesprekken kreeg ik telkens het standaard antwoord dat een transfert niet mogelijk is.Vandaag het ik dus 225€ aan cadeaubons die ik niet kan Agebruiken. Zelfs bestellen op leveranciers met .BE is mij tot op heden niet gelukt.Oplossing : Transfert vd bons naar particulier account of lijst van BE-leveranciers ( bvb in domein van huishoudelijke producten of electronica zodat ik bons kan gebruiken met mijn professionele account.. Alle detailgegevens staan in CASE:200039528 : Overzetten cadeaubons.. BOL [CASE:200440555]