Terug

Overdracht bestaand GSM nummer

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Service-activering

Klacht

G. V.

Naar: Telenet

24/01/2025

Beste, Op 15/12 hebben wij voor de eerste maal contact opgenomen met de klantendienst . Ik heb een sim kaart ontvangen van Telenet, waarbij ik mijn bestaand gsm nummer wou behouden en laten overdragen van Proximus naar Telenet. Normaalgezien moet de overdracht na activatie binnen de 48u gebeuren. Tot op heden is dit nog steeds niet in orde. Ik heb hiervoor reeds verschillende malen contact opgenomen, zij hebben zelf ook de kaart nog verschillende keren geactiveerd maar is steeds de melding dat er een technisch probleem is en dit voor de backoffice is.Er zijn hier bij Telenet reeds 2 dossiers voor opgemaakt.Wij ontvingen inmiddels ook 2 facturen voor een dienst dat nog niet orde is? mvg


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform