Beste,Op 17 februari kocht ik een tweedehandsauto van Cardoen. Toen werd ik geïnformeerd dat deze op 13 maart in orde zou zijn. Op 13 maart had ik echter nog niets gehoord en besloot ik te bellen. Toen informeerden zij mij dat dit uitgesteld was naar 20 maart en ik hun niet hoefde te contacteren omdat zij dit zouden doen wanneer alles in orde is.Op 22 maart had ik nog steeds niets gehoord en besloot ik naar Cardoen Hasselt te gaan waar ik de auto gekocht had. Na een gesprek met de verkoper bleek dat er nog niets gedaan was. We stelden toen samen een plan op waarbij ik ten laatste op 27 maart de documenten van de auto zou ontvangen.Op 27 maart belde ik opnieuw om meer informatie te vragen en zou ik de papieren volgens hun op 28 maart ontvangen. Op 28 maart belde ik opnieuw en zou ik ze op 29 maart ontvangen. Op 29 maart belde ik opnieuw en zou ik de papieren op 2 april ontvangen. Na mijn telefoontje op 2 april waar mij verteld werd dat ik deze papieren op 3 april zou ontvangen, besloot ik om verdere stappen te ondernemen en deze klachtenbrief te schrijven.Ik hoop dat TestAankoop mij kan helpen om uiteindelijk toch mijn auto te kunnen krijgen of op zijn minst het geld dat ik betaald heb terug kan krijgen. Ook heb ik bij de aankoop van de auto een onderhoudscontract getekend bij Cardoen. Na de afgelopen weken, is mijn vertrouwen in dit bedrijf volledig verdwenen en zou ik dit onderhoudscontract graag willen opzeggen. In de documenten die ik van hun ontvangen heb, kan ik net zoals online geen informatie vinden over wat hiervoor mogelijk is. Om deze reden zou ik graag navragen wat hiervoor gedaan kan worden.