beste,op 31/10 heb ik een reis geboekt naar Griekenland, voor mijn gezin met 2 kleine kinderen (2 en 4jaar), hun allereerste vliegreis en ze kijken er heel hard naar uit. lekker vroeg voor de vroegboekkortingen mee te nemen. nu (8/5) krijg ik te horen dat ons hotel overboekt is en dat we niet op reis kunnen gaan, 6maand nadat wij geboekt hebben, nochtans kan men nog steeds het hotel boeken voor dezelfde periode voor 2 persoonskamers. , ze bieden ons een alternatief aan, maar dat laat te wensen over. het origineel dat wij geboekt hadden was op aanraden van mijn collega's. mooi hotel aan het strand met zicht op de zee en de bergen. ze bieden idd een alternatief aan... maar dit laat te wensen over, dit ligt zelfs niet eens aan de zee. contact gehad met de reisorganisaties en daar geraken we niet mee verder. we kunnen enkel kosteloos annuleren, weg droom van de kindjes... Contact gehad met de klantendienst van Corendon maar die waren zeer onvriendelijk, ze hebben zelfs geen gegevens gevraagd...het voorschot kunnen we terugkrijgen, maar alle reizen die nu nog beschikbaar zijn is 20% duurdergraag zou ik ook al de gemaakte kosten voor de luchthavenparking ook terugvorderen, aangezien de reisorganisatie hier in de fout gaat. Dit zijn praktijken die volgens mij niet echt wettelijk zijn. en in mijn ogen dienen om zoveel mogelijk dezelfde reizen te verkopen en dan de duurste te houden, en de rest van de mensen op te zadelen met een stressvakantie Zijn er nog menen die dit voorval hebben?