Terug

Oude toestel wordt niet meegenomen

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

S. L.

Naar: VANDEN BORRE

06/06/2023

Beste, Vandenborre heeft bij mij 2x iets geleverd en zou ook 2x het oude toestel meenemen, wat ze 2x niet gedaan hebben. Als ik hen contacteer zeggen ze me dat ik WEER €39 moet betalen. Dat kan toch niet?

Berichten (1)

VANDEN BORRE

Naar: S. L.

09/06/2023

Beste,In de online bestelbon werd er nergens vermeld door de klant dat er een oud toestel mee te nemen was.Als wij hiervoor een 2e verplaatsing moeten doen is dit altijd met 39euro kosten.Deze kosten kunnen wij jammer genoeg niet annuleren.MvgCynthiaConsumentendienst02 334 00 01www.vandenborre.be10 garanties voor 100% vertrouwen- Uw Akte van Vertrouwen -


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform