Terug

Originele glazen zonnebril nooit ontvangen.

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. D.

Naar: HANS ANDERS BELGIE

20/11/2023

Op 19/02/2022 kocht ik een Rayban zonnebril op sterkte bij Hans Anders. Order 31660819.Nu ging ik naar de winkel vandaag omdat ik nu ooglasering heb laten doen. Vertelde de verkoopster van de winkel (Lokeren) mij te vertellen dat ik de originele glazen zou moeten ontvangen hebben. Ik was daar toen bij de aankoop niet van op de hoogte en heb deze nooit ontvangen. Nu natuurlijk heel vervelend want ik zou nu meer dan 100 euro dienen te betalen voor nieuwe glazen zonder sterkte. Ik hoor het graag voor een gepaste oplossing. Want ik heb daar toen toch voor betaald?

Berichten (1)

HANS ANDERS BELGIE

Naar: E. D.

20/11/2023

Beste heer De Cock,Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend om te horen dat je de oorspronkelijke glazen niet ontvangen hebt. Helaas kan ik hier weinig aan veranderen. Je kan een nieuwe zonnebril kopen of enkel nieuwe glazen zonder sterkte bestellen. Mijn excuses voor dit ongemak.Wanneer er verder nog vragen zijn dan hoor ik dat graag.Met vriendelijke groet,ElaHans Anders Contact Center Medewerker078 48 77 00 (Lokaal tarief)--------------- Oorspronkelijk bericht --------------- ref:!00D1r01obDP.!500P804UxtC:ref


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform