Terug

Order vast op depot

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Dienstonderbreking

Klacht

H. C.

Naar: DPD Belgium

04/01/2025

Beste, Pakket zit geruime tijd vast op het depot. Blijkt al eens een mislukte leverpoging te zijn geweest in een pick up punt terwijl de winkel gewoon open is. Pakketnummer: 05222385343556 Na het bellen naar de klantendienst blijkt de status niet te kloppen en heeft deze het depot nooit verlaten. Klantendienst vertelt me contact op te nemen met de verzender. Contact genomen met verzender, heeft een procedure opgestart om ze naar mijn adres te leveren i.p.v. een pick up punt. Tot heden geen verandering. Ofwel wordt dit opgelost ofwel vraag ik geld terug ter waarde van het pakket. Aangezien dit fout loopt bij de leveringsdienst. Bedankt

Berichten (1)

DPD Belgium

Naar: H. C.

06/01/2025

Beste Hedwig, Bedankt voor het contacteren van onze service via Testaankoop. Uw pakket staat inderdaad vast sinds aankomst in het leverdepot op 31/12/2024. Ze melden de shop als gesloten. Ik neem dit op met het depot en vraag levering aan. Indien er een probleem is en het pakket niet word gevonden zal dit aan uw afzender gemeld worden. DPD vergoed de afzender via zijn transporteur dus DPD Nederland en u word via de leverancier vergoed. Ik hou u op de hoogte van het dossier. Sorry voor het ongemak. Ik wens u een fijne dag verder. Met vriendelijke groetenSincères salutationsBest regards, Nathalie DPD Team Customer Care DPD (Belux) NV --------------------


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform