Terug

Order betaald maar niet ontvangen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

R. D.

Naar: VakantieVeilingen

01/09/2023

Beste, Op 28 oktober 2022 heb ik een veiling gewonnen & betaald. Artikel werd echter naar een foutief adres gestuurd, zelfde straat & huisnummer, maar ander woonplaats. Ik heb jullie al verschillende malen gecontracteerd, maar nu krijg ik geen antwoord meer. Eerste reactie was dat jullie het track en tracé nummer niet vonden. Ik wens gewoon mijn geld terug, mijn adres staat correct genoteerd in mijn account. Het is niet mijn schuld dat het artikel naar een foutief woonplaats werd gestuurd.Alvast bedankt om het nodige te doen.Mvg,

Berichten (2)

VakantieVeilingen

Naar: R. D.

01/09/2023

Hi Klachtenbox, Bedankt voor je bericht, het referentienummer van jouw bericht is 2653502. We doen ons best om jouw vraag binnen 3 werkdagen te beantwoorden.  Neem een kijkje bij onze veelgestelde vragen, wellicht staat het antwoord op je vraag hier al tussen. Met vriendelijke groet, Het team van VakantieVeilingen

VakantieVeilingen

Naar: R. D.

01/09/2023

Hi Klachtenbox, Bedankt voor je bericht, het referentienummer van jouw bericht is 2653502. We doen ons best om jouw vraag binnen 3 werkdagen te beantwoorden.  Neem een kijkje bij onze veelgestelde vragen, wellicht staat het antwoord op je vraag hier al tussen. Met vriendelijke groet, Het team van VakantieVeilingen


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform