Terug

Orange weigert mijn bestelling te annuleren en terug te betalen !

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. P.

Naar: Orange

02/04/2020

Ik bestelde toestel + abonnement bij orange. Ik BETAALDE de bestelling volledig, en de procedure van hen keurde mijn aanvraag GOED tijdens de bestelling. Na 4 dagen kwam (zoals men beloofde) de sim kaart echter nog steeds niet aan. Dus ik trachtte hen te contacteren. Dat GAAT echter niet want hun telefoon support is ENKEL voor franstaligen. Spreek van DISCRIMINATIE !!!Email support is bij hen volledig afgeschaft, dus was ik GEDWONGEN om via facebook met hen contact op te nemen. Reeds refrustreerd door hun GEBREKKIGE support, kreeg ik op facebook van hen uiteindelijk het antwoord dat mijn bestelling geweigerd was omdat ik volgens hen een betaalkaart heb (hetgeen alleszins al NIET waar is !). Ik deelde mee dat de bestelling wel al betaald was en goedgekeurd door henzelf (anders had ik niet kunnen betalen !!!). Echter kreeg ik van hen GEEN positief antwoord meer. Intussen is er meer dan een week overgegaan, en heb ik reeds een toestel los gekocht bij telenet, waar alles WEL vlotjes verloopt. Intussen heeft Orange mijn bestelling NOG STEEDS niet behandeld, geannuleerd, en wacht ik NOG STEEDS om mijn geld terug te krijgen. Het meest frappant is dat men bij orange STIJF de lippen op elkaar houdt, en me VOLLEDIG in het duister laat ! Ik weet nog STEEDS NIETS over wat er nu is van mijn bestelling. Ik heb reeds DAGEN geleden aan hen meegedeeld om die bestelling te annuleren en mijn geld terug te geven, echter krijg ik zelfs daar TOTAAL GEEN antwoord op. Dus eerst zet men de klant op een verkeerd spoor en laat men de klant betalen. Dan doet men NIETS met die bestelling totdat de klant klaagt dat de bestelling niet aankomt. Dan gaat men de bestelling weigeren uit te voeren, echter gaat men OOK weigeren om die te annuleren en terug te storten.WAAR ZIJN JULLIE MEE BEZIG, ORANGE ???????Ik eis een ONMIDDELLIJKE annulering van de bestelling, mijn geld terug (€59), EN de telefoonkosten vergoed (€4,82) naar jullie FRANSE supportdienst waar ik niet eens binnengeraakte (ik heb daar 24 !!!!! minuten aan de lijn gehangen zonder response !)

Berichten (2)

A. P.

Naar: Orange

15/04/2020

Ik heb nog STEEDS mijn geld niet weder, ondanks dat dat wel (uiteindelijk via de OMBUDSMAN) beloofd is. Hoe lang moet dat nog duren ???? Kunnen jullie eindelijk mijn geld teruggeven of gaan jullie zo blijven treiteren ???? ZEER professioneel in ieder geval. MIJN GELD TERUG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

A. P.

Naar: Orange

15/04/2020

Meer dan twee weken geleden werd gezegd 'eerstdaags'. Dat wil niet zeggen dat jullie maar moeten blijven uitstellen. Zie bijlage van de OMBUDSMAN. Ik ga jullie officieel in gebreke stellen via de politie EN mijn advocaat. U hoort er nog van !


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform