Terug

orange rekent drie maanden aan bij 1ste factuur.

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. G.

Naar: Orange

25/11/2023

Beste,Wij maakten de overstap van Telenet naar Orange, en dit sinds 13 oktober hebben wij internet en TV onze gsm werden maar op 26 oktober geactiveerd. Nu kregen wij onze z-eerste factuur en dit voor een bedrag van 197,10€.Daar dit niet volgens de overeenkomst was heb ik telefonisch contact opgenomen met Orange op het nummer 5000. Daar kreeg ik te horen dat wij zouden moeten betalen voor volgende periodes, van 13/10-12/11 en van 12/11-12/12. IK zei dat ik daar niet akkoord kan meegaan, dat ze zo aan klantenbinding doen, en dat onze GSSM's maar actief waren op 26/10/23, toch rekenen ze aan vanaf 13/10/23. En waarom zouden wij moeten etalen voor iets watt in de toekomst nog moet geleverd worden. Kan een telecom bedrijf dit zomaar doen?Graag Jullie mening.MVG,Eddy Grysouille


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform