Terug

ORANGE - Ongevraagde inschrijving PMCONNECT

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. D.

Naar: Orange

11/04/2024

Beste,Op 20/02/2024 krijgt mijn vrouw een SMS van PMCONNECT i.v.m. een ongevraagde inschrijving voor de Dienst van NBA League Pass weekly aan 4,99 euro per week. In de SMS staan enkele acties om dit te stoppen. Mijn vrouw reageert daar niet op omdat ze dit niet vertrouwd en niets verkeerd wil doen. Op de eerstvolgende factuur komt er dan een extra bedrag van 14,97 euro wat overeenkomt met de dienst voor 3 weken terwijl ze van de dienst helemaal geen gebruik heeft gemaakt. Op 18/03/2024 (de dag dat ik de factuur heb ontvangen en dit alles heb opgemerkt), heb ik onmiddellijk met de klantendienst van ORANGE contact opgenomen waarbij ze dan de 'Activatie van Multimedia Purchases Barring' hebben gewijzigd.Ik vind het ongehoord dat PMCONNECT zonder enig initiatief van ons een betalende dienst kan activeren en laten factureren via ORANGE en vraag daarom om het bedrag van 14,97 euro terug te betalen. Verder vraag ik om eventuele kosten verbonden met de betreffende dienst op mijn volgende factuur te annuleren.Bedankt.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform