Terug

Orange: Geen wifi omwille van kabelprobleem

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. B.

Naar: Orange

24/10/2023

Beste, sinds 29/9 werkt mijn vaste internet niet meer. Op 10/10 kwam er iemand langs van de technische dienst van Orange. Zou aan de kabels buiten liggen en dat is verantwoordelijkheid van Telenet. Binnen de 48 zou dit moeten opgelost worden. Uiteindelijk omdat ik zelf nog vele keren contact opneemt hoor ik dat mijn dossier verloren is gegaan en zou er iemand van Telenet gekomen zijn op 18 oktober. Voorlopig vinden ze in mijn dossier met orange nog geen rapport terug van Telenet dus kunnen ze niets doen. Ter vervanging kreeg ik op 10 oktober een airbox 2. Dit werkte goed tot na 8 dagen de 40gb die er op stond op was. Niemand die er extra data op kan zetten. Verschillende keren naar klantendienst gebeld en ook naar orange winkel moeten gaan maar geen oplossing. Ook de extra data die ze toekennen komt nooit op het gsm abonnement. Ze geven aan dat mijn dossier hoogste prioriteit heeft maar als er me beloofd wordt dat ze me zullen contacteren is het tevergeefs wachten. Zelf heb ik in totaal al meer dan 8u gebeld met klantendienst waarvan zeker vijf uur het melodietje heb moeten aanhoren. Dus nu stand van zaken bijna geen data meer op gms abonnement, geen wifi dus van thuis uit werken lukt ook niet meer en nog steeds geen duidelijk antwoord hoe dit opgelost kan worden.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform