Terug

Orange blijft facturen sturen

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

G. B.

Naar: Orange

03/01/2024

Na een lange onderhandeling met Orange met veel telefoontjes en mailtjes alsook bezoeken aan de Orange shop in Sint-Truiden zijn we hen vertrokken. Het lukte Orange niet om onze verhuis in orde te maken en de diensten op ons nieuwe adres in orde te maken.Toen een klantendienstmedewerker letterlijk zei ‘ik kan u geen oplossing voor uw probleem geven’ was het voor ons genoeg geweest en zijn we naar Telenet geweest. Al onze diensten (tv, internet en telefonie) zitten bij Telenet zijn actief sinds 2/11/23. Toch blijft Orange facturen sturen. Ik heb in november nog een factuur betaald, maar wil dat deze factuur van december (zij bijlage) geannuleerd wordt. Ik heb het gehad met Orange. Onvoorstelbaar hoeveel stress en energie Orange me al gekost heeft.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform