Beste, Tweede herinnering voor een factuur dat ik niet hoef te betalen vanwege alle bewijzen dat hierbij zijn toegevoegd op 5 december 2023.Ik heb hierbij een kopie van de mail die ik vandaag heb mogen ontvangen, bijlage 6,toegevoegd. Wanneer stop dit eens?Mvg, Sandra Waterkeyn -------- Oorspronkelijk bericht --------Van: Sandra Waterkeyn [sandrawaterkeyn@msn.com] Datum: 5/12/2023 11:52 (GMT+01:00) Aan: mscenter@orange.be, Sandra Waterkeyn [sandrawaterkeyn@msn.com] Onderwerp: RE: Orange facturatiedienst - ref.: 64781739 Beste, Ik ben sinds 18 oktober 2023 via smartswitch terug klant geworden bij Telenet. De smartswitch is correct uitgevoerd en Telenet heeft me de smartswitch nummer bevestigd van mijn orange die ik hen doorgaf. Er is een fout bij Orange gebeurd en meermaals heb ik telefonisch contact opgenomen met Orange onder andere op zaterdag 20 oktober 2023 om te vragen hoe ik mijn toestellen naar Orange terug kon brengen en deze meneer heeft mij gezegd dat dat via My orange/return moest gebeuren en dat heb ik dan gedaan! Waarom krijg je op uwe naam een retour bon van Bpost als er nog niet gemeld is dat je diensten zijn stop gezet?? Waarom heeft deze meneer niet gezegd tegen mij dat deze nog actief waren?? Kan ik zoiets uit mijn duim zuigen dat orange deze nog niet hebben stop gezet?Ik krijg facuren aan van na 23 oktober terwijl mijn toestellen al onderweg naar Orange waren! Als ik pas op 3 november belde is het omdat ik niet wist dat mijn diensten nog steeds actief waren en dat ik een factuur kreeg tot en met 25 november! Deze meneer heeft me laten weten dat de diensten nog steeds actief waren maar heeft me geen mail gestuurd waarin ik kon bevestigen dat ik mijn diensten stop zette. Ik heb dan nog later terug moeten bellen om dan via iemand anders te horen te krijgen dat ik nog steeds mijn diensten niet had opgezegd en deze heeft me dan wel een dergelijke mail gestuurd daarom dat mijn diensten pas op 15 november uiteindelijk zijn stop gezet.Maar ik heb geen van hun diensten nog gebruikt sinds 20 oktober! En ga de facturen van na deze datum niet betalen. Dus van na 20 oktober 2023. Ik heb contact opgenomen met de advocaten van testaankoop deze dame rade mij aan om dit allemaal in een mail zoals hierboven te zetten met de nodige vewijzen en dat heb ik gedaan op 5 december 2023. Ondertussen blijven ze me maar facturen opsturen dat uit het niks komen. Waarom zou ik moeten betalen voor diensten waar ik geen gebruik van maakte en dit terwijl dit allemaal via eazyswitch zou moeten gebeurd zijn? Hierbij voeg ik nogmaals het bewijs van het opsturen via Bpost van mijn toestellen. Met beleefde groeten, Sandra Waterkeyn